mario94 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Blinklyset på bilen min har nå begynt å tulle litt. Det kan funke normalt noen ganger og andre ganger så funker det ikke, og plutselig kommer det et blink eller to før den slutter å virke (Gjelder selvfølgelig kun når jeg trykker på bryteren). Jeg har prøvd og lest litt rundt og funnet ut at det kan være relè som det er noe feil med og må byttes ut. Men hvor kan jeg finne det? Det gjelder en fiat punto 98 modell. Har hørt at den ligger bak nødblink knappen på noen biler, er dette tilfelle og evt. hvordan får jeg den ut? Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Sjekk i motorrommet eller framme i kupëen. Reléene kan ligge der sikringane er, eller dei ligger for seg sjøl. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hvordan ser releene ut? Tror det er lettere å se etter noe jeg vet hvordan ser ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Sett på blinklyset ditt, så hører du etter hvor det "tikker". de er som regel små, og sorte firkanter. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Sett på blinklyset ditt, så hører du etter hvor det "tikker". de er som regel små, og sorte firkanter. Det var akkurat det jeg prøvde, men det var et lite problem. Og det var at blinklyset ikke virka :( Må nok bare prøve igjen i morra og satse på at det virker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå fant jeg releet, det var festa under nødblink knappen som var festet i rattet. Det var en blå firkant :) Men hvordan i huleste skal jeg få den ut? Prøvde å dra den ut, men den satt jo noe jævlig godt fast. Noen som har noen tips? Er det bare å bruke makt, eller skal jeg løsne en eller annen skrue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå fant jeg releet, det var festa under nødblink knappen som var festet i rattet. Det var en blå firkant :) Men hvordan i huleste skal jeg få den ut? Prøvde å dra den ut, men den satt jo noe jævlig godt fast. Noen som har noen tips? Er det bare å bruke makt, eller skal jeg løsne en eller annen skrue? Heisann :) Foreslår at du titter i den fine Haynes boken du fikk :) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Sto ikke noe om hvordan jeg skulle få den ut, men fikk det til nå :) Tok bare skrutrekkeren under og vridde litt. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt et nytt rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Originalt, meca, mekonomen, bilxtra osv Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Originalt, meca, mekonomen, bilxtra osv Har du kanskje lyst til og gi meg en link? Finner nemlig ikke noe rele på de sidene. Det må være samme som jeg har sant, eller kan jeg ta hvem som helst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg