StigRoar Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Hei! Har kjøpt en slik passat og lurer på hvor jeg evt kan få gjøre dette uten å tømme studielånet med det første? Noen erfaringer/anbefalinger? Blir det mange hk og nm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Det koster alltid noen kroner, men skjekk ut denne Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Eller TS-Racing Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Har vært på disse sidene, men finner ut at jeg må ut med like mye nesten overalt - ihvertfall tilsvarende forhold med hk pris. Blir vel EStuning når den tid kommer, i og med at jeg bor i trondheim. :) Takk for hjelp uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikk Gran Skrevet Januar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2012 Hei Har dere hørt om Revo Technik ?? Det er et Engelsk Tuning selskap som kun lager tuning program til VAG biler. VW-AUDI-SEAT-SKODA!! se evnt http://www.revotechnik.com for info. 2 forhandlere av dette i Norge, det er meg som holder til 1 time Nord for Oslo, og en i Bergens-kanten. Min pris på tuning av 105hkPD/249Nm i Golf passat o.l er 4900,- øker da til 145hk/319Nm Siter Simen Blekkerud Bilteknikk Gran AS http://www.bilteknikkgran.com bilteknikk.gran@gmail.com ProMotech Tuning forhandler Revo Technik forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg