Jeez Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Så utrulig pen og stilrein?! Den der blei fin.. altfor! :D Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 meget bra resultat..!! få på noen andre baklys når annledningen byr seg. så er du vell godt på veit til å bli strøken utvendig Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Meget pen Jetta :) Rett å slett nydelig. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 sweet as hell.. trur nok det er penest å beholde litt svart på den bilen der.. som en kontrast til fargen.. men hva med rallyefront f eks?? trur det hadde gjort seg meget bra,, men sweet ride Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Meget fin bil! :) Fikk jo sett den på nært hold da eg var sta og såg på gti'n.. den ser skikkli gjennomført ut, btw likte 18" rne :D Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 De felga blei rakketbra på den bilen. Rakett er enda et hakk bedre enn kanonbra:D Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 hvorfor lakkerte du ikke hele fangerne i samme slengen? :P Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Du har fått slike morsomme små hvite lapper foran og bak og ser jeg :D Dritfet bil, fet farge... Hmm, kanskje den fargen jeg skal ha på Merca? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hallois! Må ta å legge inn ett nytt bilde no etter att den he sunke ihop. Det hadde vore fint å fått sett. E vel sol frampå dala i morgå so då må du få tatt ett nytt bilde:) Suksess med farge valg.Bra du ikkje lakka svarte listene ja! Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 halla påsan! så bilen din nå i helga på Rudskogen, fy faen så fin den ble, det var jeg som sa MASKIN ått deg, og ga deg tommelen opp, mens bror min hoppa forann jettan din å tok bilde!!! sa han måtte ta bilde av den! Har jetta selv jeg , piststasj grønn og 17" chrome felger og litt anna snaks!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 ja husker det var en som stod å ropte maskin ;) var vel på fredagen når vi skulle inn på gjørme-campen det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 sjekk pm sharpie :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Denne var utrolig pen og gjennomført. Dritstilig farge:D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 pm!!! :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Da er bilen til salgs: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=526832 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg