Gå til innhold

Mitt VW Jetta mk2 prosjekt

Ranger emnet


sharpie

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en liten tråd om prosjektet mitt her....

 

etter at jeg solgte gamle bilen før vinteren, gikk jeg til innkjøp av en forholdsvis original VW Jetta GTi '85. Begynte ganske kjapt å skaffe deler... det ble montert 80mm senkesett og 2,5" eksos rimelig fort.

ting som jeg har fått tak i til nå og skal monteres:

 

* g60 hjulbuelister og skjørt

* bonrath monovisker

* stoffmatter

* fk automotive stoler med vippunderstell

* takluke fra audi 90 med tilt

* 90 dører

* momo ratt

* 90 fangere med grøftelys

* emblemfri grill med list

 

bilen står for tida ribba for nedpussing og lakkering. planen er å bruke dørhåndtak fra bakdører, sveise igjen ene viskerhullet ++. har ikke bestemt meg for farge enda men har tenkt litt på Audi TT sølvgrå eller lignende.

 

når det gjelder felger er jeg også usikker om det blir 215/35-18, 205/40-17 eller 215/40-16. hva synes folket? :) de på bildet er bare en prøve, med 215/40-18.

 

litt bilder:

 

Dsc00133.jpg

Dsc00134.jpgDsc00135.jpg

Dsc00138.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Whoho!! Endelig ett prosjekt og lese om igjen! Elsker dette! :D Masse bilder MASSE! :D

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for 18" med 215/35-18... Det blir rått på en skikkelig senka Jetta... litt voldtekt av hjulbuer er nok nødvendig.

 

Også var det de Audi-håntaka je ska selge da... har enda ikke fått de igjen fra han som sku sveise, men han har lovet det nå.. Fortsatt interessert i de? Er uten lås ihvertfall...

 

Thomas

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår