Gå til innhold

Mitt VW Jetta mk2 prosjekt

Ranger emnet


sharpie

Anbefalte innlegg

Rå bil assa...detta blir saker....men du,hvis du ska ha 18" så MÅ du få deg STORE bremseskiver...det er litt stygt at man ser "inn" i bilen....bare et tips!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett farge. Lakker all sort plast også da.. Som øverst på fangerene, kanalskjørt, hjulbuelister, grill, osv.. Blir så mye penere da.. Og når du har fjerna sidelistene så ser det litt teit ut at listene fortsetter på fangerene, men ikke er på midten liksom..

 

Jeg er for at du skal finne deg en fin blå farge.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laker alt når du først skal lakere bilen... litt ekstra jobb men gjør seg.... Jeg plukka av all plastikken på min i fjor eller når det var og lakerte opp alt... Blei mye bedre... Slipper å drive med sånn svart-greier på fangera å alt sånn..... :D

 

Her er et bilde av min i vår.... Blir nye dører + litt stæsj nå til uka forhåpentligvis... :)

 

 

DSC00944Small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

bare sånn at du veit da så kan du fjerne festana til støtfangarane ved å trykka inn gummi knottana som er i midten. det er 2 stk. sikkert unyttig info men husk det til neste gang.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

bare sånn at du veit da så kan du fjerne festana til støtfangarane ved å trykka inn gummi knottana som er i midten. det er 2 stk. sikkert unyttig info men husk det til neste gang.

veit det... det skal forresten på 2 stk nye.

 

når det gjelder lakking av sort plast har jeg droppa det inntil videre... ser ikke så galt ut synes jeg. men er vel ikke allverden å få lakkert opp ved seinere anledning.

 

har fått bilen nesten montert nå, det som mangler er understell på FK stolene og montere audi-luka.

 

legger ut en del bilder her... mange dårlige og ikke kronologisk.

 

 

 

prosjekt9.jpg

prosjekt10.jpg

prosjekt11.jpg

understellet jeg driver å sveiser. det som følgte med FK stola var ikke brukende :(

prosjekt12.jpg

sveisa igjen viskerhull

prosjekt13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Ser bra ut..

 

Funnet ut angående hjul?

 

Nå gjenstår det bare å lakkere all sort plast i Opel Astra fargen, leppa, grillen, øverst på fangerene, lister etc.. At du ikke gjorde det med det første er en gåte.. Men men. Din bil :)

 

18" asa med 215/35 blir sannsynligvis henta i helga på gatebiltreffet. får sjå angåande plast... hadde ikke plass i lakkboksa til mere deler heller. synes ikke det blei så ille... skal få tatt noen bedre bilder over helga.

 

prosjekt14.jpg

prosjekt15.jpg

prosjekt16.jpg

prosjekt17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår