MacGyver93 Skrevet Mai 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Det skal da ikke være noe problem å få tak i? Bilopphuggere eller de fleste golf2 folk har noen skjermer til overs haha:) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Jda skal ta meg en tur på huggern en dag. Må konsentrere meg om etterkontrollen først og fremst nå :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 (endret) Da er senkesettet godkjent, skal på etterkontroll på bakbremsene på fredag :-) Men har et nytt problem.. Bilen går helt rævva. Den bytter mellom 900 rpm og 200 rpm på tomgang hvert 5. sekund.. Noen ganger kveles den til og med :/ Slangen til bremsekraftforsterkeren var helt råtten og var rivd av, så jeg byttet den men det hjalp ikke. Da jeg var ute å kjørte i går forsvant all motorkrafta i 2-3 sekunder hvert 5. sekund. Det eneste som hjalp var å holde bånn gass, så på høye omdreininger gikk den normalt. Pappa mener det kan være autochoken son er ute å plukker blåbær.. Lurer litt på om jeg har et tett drivstoffilter, en annen vakuumlekkasje, dårlige tennplugger eller fuktighet i fordeler-lokket (alt dette begynte etter jeg vasket bilen med shampoo og høytrykkspyler og kjørte i regnvær etterpå).. Noen som vet? :) Endret Mai 31, 2013 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samekula Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 samme problem på min Jetta mk2 håper du får fikset det, følger med. det som kommer opp i mitt hode er enten bensinfilter eller pumpa i tanken. Siter VW Jetta mk2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 Dersom du har tatt motorvask med høytrykk så må du sjekke alt av kontakter, pluggledninger, fordeler lokk, kontakter, tenningsmodul kontakt og div for fuktighet. Fukt leder strømmen.. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 (endret) har ikke spylt motoren i det heletatt.. Men jeg spylte inn gjennom grillen ganske nøye.. Skal sjekke fordelerlokket og jeg tror jeg bytter plugger i morgen. :) Endret Mai 31, 2013 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2013 Var ikke værre enn at det luftmengde-instrumentet fra Biltema var defekt, og da jeg trakk det ut fungerte alt perfekt :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Trenger hjelp! Når man bremser hardt så "knekker" det fra fremmi bilen en plass, et skikkelig høylytt "klunk" som føles og høres gjennom hele bilen. Noen som vet hva dette kan være? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juli 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2013 Sjekk glidebolter og skruene som holder bremsecaliperen ta også og sjekk styrekulene,kingboltene,støtdemperene og foringer i opphenget Om det bråker så du kjenner det gjennom bilen er det noe som er riv ruske galt :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2013 Takk for svar, alt skal sjekkes :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Da er Golfen byttet i en '88 Pajero TURBO 4X4!! Sinssykt artig bil, blir vel prosjekttråd på denne og hvis det er av interesse :) [ATTACH]40354[/ATTACH] Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Selvklart er det intresse om en offroad bil :D spesielt pajero :) vi har en slik på gården her hjemme også, så kan litt om de, men har vært artig og høre hva andre tenker og gjøre og har gjort osv :) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet September 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Ja, kule biler er de :D Skal lage prosjekt tråd :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg