Eilif_finsaas Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Åja, jeg tok bare sjangsen på at BIltema Hot-paint holder en liten stund ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Vet ikke om akkurat Quick-lakk er det beste heller, men det får stå sin prøve ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Quick fungerer bra! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 litt OT men Xflow er vell fra nyere VAG? og ihvertfall hvor fikk du tak i din xflow topp? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ja, X-flow toppen min er fra en nyere VW Beetle, men med en ørliten modifisering så passer den rett på en gammel bunndel fra Audi/VW :) Er flott på Golf da man slipper gassere/spjeldhus rett inn i torpedoveggen ;) Kjøpte den av Velox Motor, ferdig portet med kam mm. BTW, han har nylig bygget en 2.0 16v, bremset til svimlende 277 hk på veiv @ 7200 omdr. 240 hk og 250 Nm på hjulene. Ja, uten turbo :D Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 277 hk uten turbo? :O Den har nok litt bunndrag! :) Her er noen bilder, tror jeg sier meg fornøyd medd lakkeringen jeg :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Dæven quattro! Hvorfor har ikke du prosjekttråd? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 277 hk uten turbo? :O Den har nok litt bunndrag! :) Ja, 277 hk uten pustehjelp. Og den her et enormt effektregister. Når det gires fra 1. til 2. gir på 7200 omdr (der det er 240 hk på hjul) så har den 230 hk på hjul etter giring ;) Motoren står i bilen under. [ATTACH]35004[/ATTACH] Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Dæven quattro! Hvorfor har ikke du prosjekttråd? Har ikke tid, vier jo all min fritid til Bilforumet ;) Sorry OT i tråden din Eilif9. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 OT går bra så lenge det har med bil/motor å gjøre :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Har ikke tid, vier jo all min fritid til Bilforumet ;)Sorry OT i tråden din Eilif9. Er det din den audien? Stilig banebil og motor! Har ikke tid? Øhm... Siden du alikevel sitter innpå her så går det jo fort å lage tråd da :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 OT går bra så lenge det har med bil/motor å gjøre :) Ja, og for all del ikke jenter.... hehe Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Er det din den audien? Stilig banebil og motor! Har ikke tid? Øhm... Siden du alikevel sitter innpå her så går det jo fort å lage tråd da :-) Nei, ikke min bil, er Velox Motor sin banebil. Prosjektet med rekkefireren går så sakte at jeg hadde bare blitt flau over å starte en tråd om det ;) Skal først og fremst få avstemt grenrør på rekkefemmeren og ferdigstille det prosjektet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ja, og for all del ikke jenter.... hehe Haha, joda :D Men nå skal det sies at ejg har en kjæreste da, hehe, men for all del ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'61Flcn Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Åja, jeg tok bare sjangsen på at BIltema Hot-paint holder en liten stund ;) Har lakkert motor'n min je å, brukte MOPAR engine paint je da, men... Trur den holder litt bedre enn Biltema.. :P Siter Prosjektforum:'61 Falcon: http://tiny.cc/ba3whw'63 Fairlane: http://tinyurl.com/kkge2d3 '76 Granada: http://tinyurl.com/l9x5p59'77 Aspen: http://tiny.cc/xc3whwFatters '66 Falcon: http://tiny.cc/4d3whw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg