Gå til innhold

Eilif_finsaas: Golf 2 - project infinity

Ranger emnet


Eilif_finsaas

Anbefalte innlegg

Deltaone; Fikk ikke med meg helt hva det er du svarer på..

Ikke diff nei, stiv bakaksling :) Den går helt fint, sitter som støpt i svingene ;)

Bestilte karten fra USA, den var jo så klart alt for liten til en person av normal størrelse, så jeg sveiste til en rørkonstruksjon som jeg boltet fast frampå, og laget forlegning til gass- og bremse-pedalene. Så dermed fikk jeg en god del mer vekt på framhjulene :)

 

Kan godt legge ut litt mer bilder og slikt om det er noe interesse ;)

 

 

Bilder liker vi på alt som har motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da skjer det ting her igjen :)

 

Har endelig fått frost pluggene;

 

IMG_0075.jpg

 

Har hamret de inn, men glemte å ta bilde, skal ta senere :)

 

Har også kjøpt gjengejern, og begynt å kappe.

 

IMG_0085.jpg

 

IMG_0086.jpg

 

har også fått på girkassa på motoren igjen, ble jo ganske så flott :D

 

IMG_0084.jpg

 

Nå mangler jeg bare O-ringen til innsuget som jeg må spørre om på Møller, men får ikke hørt med de før skolen begynner :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah :D

 

Her er de bildene av karten, som jeg lovte dere her forleden ;)

 

IMG_0079-1.jpg

 

Motoren er en Honda Clone 6.5 HP 200 cc

 

IMG_0081.jpg

 

Forsterket sentrifugalclutch med #40 kjede :)

 

IMG_0083.jpg

 

Den går 60 km/t i nedoverbakke på humpete grusvei, har ikke fått prøvd toppfarten på asfalt enda men tror den lgiger oppe i 60 på falt asfalt :)

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M8? jeg kunne skaffet deg rustfrie m8 studs med ubracohode til den prisen du vil :)og så mange du vil :D

 

Allerede ferdig med studsa :D

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår