Gå til innhold

bytte av cat å noen små spørsmål INFO

Ranger emnet


MortenM

Anbefalte innlegg

noen som har litt peil hvor jeg kan handle billig Cat replacement til A4 b5??? prøvd m,eg litt på ebay men ikke så flink der :(

 

så litt annet jeg lurer på ,, airbaggen i ratt hva skruer sitter den i når jeg skal ha av ratte<?

 

siste post.

Endret av MortenM

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda har vurdert det å,har rør liggende, + flexirør som kansje kan brukes der,

 

men,er det nok å ta av de 3 mutterne som settern fast i turbo eller må jeg ta av fler skruer?????får å få tatt den opp så jeg kan få kappa den å sveist

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tenkte jeg att jeg skulle fortelle litt opplevelse med dårlig katelysator..... har 1.8T merker ettervært att turbo trykke ikke ville opp dit den skulle ikke noe lekk,eller andre feil, så begynnte den å dra forfærdelig dårlig ....måtte gire ned de utroligste bakker :D ..

så begynnte jeg å ta av kat,å den hva så tett att det er kommet luft ut der fatter jeg ikke :P ....

 

så viss noen her mister trykke, drar dårlig, så tenk litt om det kan være katelysator, som tetter seg... på min hadde den stempel 1996 :P så på min satt vell den orginale fra ny trur jeg :D

 

morten

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan ble resultatet uten kat (om du har testet))

 

på min bil ble det som dag å natt siden min cat hva så tett att det hva rart bilen gikk

 

jeg fikk tilbake ladetrykke mitt, å testa litt å føler min ble knall i puddingen :D

 

så er kjempe fornøyd,

så viss noen mister ladetrykk å ikke finner ut av det,, sjekk katelasator er mitt råd

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gidde å skru ut kat'en for å kappe den av å sveise i rør ? du kan jo bare slå ut innmaten da, den kommer ut med engang den ser ett skrujern e.l og en hammer... :)

Mindre sjangs for å få 2'er feil på EU kontroll også som sier "mangler katalysator"

 

Å airbaggen i ratt er festet med 2 skruer i bakkant av rattet, er vel 5 mm umbraco

Endret av FantIkkeNick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår