Gå til innhold

272' trimkam i 2.3E 10v

Ranger emnet


Quattro73

Anbefalte innlegg

Du glemte å si hvilke av dem, da disse kommer med 220 og 230 hk :P Min motor har nesten potensiale for 220hesters 2.2 20vt i hvertfall. (216hk + -)

 

2.2 20vT; 3B har 220 hk (S2) og ABY/AAN (S2/S4) har 230 hk. ADU har 315 (RS2). Jeg tenkte ikke på ADU ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.2 20vT; 3B har 220 hk (S2) og ABY/AAN (S2/S4) har 230 hk. ADU har 315 (RS2). Jeg tenkte ikke på ADU ;)

 

Nei, jeg regnet mest med ABY/AAN. Din flower vel litt bedre enn disse motorene om jeg ikke tar helt feil?

Får holde meg til å knive om hestene til en 3B motor jeg da ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg regnet mest med ABY/AAN. Din flower vel litt bedre enn disse motorene om jeg ikke tar helt feil?

Får holde meg til å knive om hestene til en 3B motor jeg da ;)

 

Min topp flower alvorlig mye bedre enn de på 3B/ABY/AAN, noe din også gjør. Fjern snurra på de andre og du har nesten halv effekt ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min topp flower alvorlig mye bedre enn de på 3B/ABY/AAN, noe din også gjør. Fjern snurra på de andre og du har nesten halv effekt ;)

 

Så sant så sant. Men da er jo ikke lenger disse 20vt motorene oeiginale lenger heller. Samme kan det være, for vi kjører fra dem likevel om det er det som skal være poenget ;-)

 

Btw: Er det slik at jeg vil få mer hester i motoren enn di 216hk så lenge jeg har grenrør, eller er dette maks uansett uten å bytte til større ventiler og litt annen bearbeiding av toppen? Beklager eventuelle skrivefeil. Bruker mobiltelefon, da jeg er midt i Rondane på hyttetur/fisketur ;-)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Nei, de er ikke ferdige enda. Velox laget prototypen og sendte den for produksjon. Fikk tilbake et som ble testet og avvik ble korrigert. Dette er 2. versjon de har produsert og sendt tilbake for uttesting/verifisering. Den er allerede testet i en B4 Coupe Quattro 2.3E og den passer der, må kun modifisere rør til A/C reservoar og feste til Procon Ten, noe vi var klar over fra før. Nå skal jeg se om den også passer i en C4 2.3 :)

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rattstammen innover ved sammenstøt da? Var det noen fast nm, eller hadde den gjort det med hard nedbremsing/påkjørsel bakfra?

 

Men tøff ide da :) Masse geniale ideer som har vært prøvd ut, f.eks Saab sine hodestøtter som fulgte hodet fram å stoppet det tidlig så du ikke skulle få Wiplash :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår