Gå til innhold

272' trimkam i 2.3E 10v

Ranger emnet


Quattro73

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Ut ifra bensinforbruk og lambdaverdi er jeg til nå oppe i 122% fyllingsgrad (volumetrisk effekt) så dette ser lovende ut.

 

:wonder:

Veit ikke om det bare er jeg som er trøtt altså, men kan ikke si jeg forstår så veldig mye av dette akkurat nå nei...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
BTW: Kan non fortelle meg hvorfor jeg ikke har fått varsel om at det har skjedd noe her inne?

 

Når man abonnerer på en tråd kan man velge om man skal varsles via e-post eller ikke, både daglig og ukentlig. Har heller ikke skjedd så mye her i det siste, vært på jobb og nå hatt noen fine dager i påskefjellet :) Velox har prototyp av 5-1 grenrør under konstruksjon, blir vel det neste som skjer før det blir finmapping av motor :)

 

Noen veldig off-topic påskebilder :)

DSC00051.jpg

DSC00062.jpg

DSC00063.jpg

DSC00054.jpg

DSC00056.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har melding via epost hver gang det skjer noe på noen av trådene. Har over 70stk som jeg abonerer på, så synes det er rart det kun har skjedd noe hos en eller to personer.

 

Har selv pratet med Velox, så dem lager også grenrør tilpasset motoren og bilen min disse dager ;)

 

Fine bilder forresten. Ble ikke snøskutertur på meg i påske, men har kost meg med barnedåp og ATV kjøring i Veggli ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ja, er bestilt. Vet ikke hvor langt han har kommet, vet bare det er noe inn i h11t trangt og i mine øyne nærmest umulig å få til sist jeg så prototypen som var 2/5 ferdig. Men vi får se :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad det ikke er jeg som gjør jobben med å lage grenrør til disse bilene. Regner med han nå lager dem slik at dem kan serieproduseres etter hvert? Sitter selv å venter på mitt. Har ikke ville spørre hvor langt han har kommet med det, da det er som du sier, MYE jobb!

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår