Gå til innhold

Kjøp av brukt Audi A4 2001

Ranger emnet


nessrnj

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26584621

 

Har et par ting jeg stusser over. Det står at denne har esp. Kan det stemme? Trodde bare biler med 4-hjulsdrift kunne ha det. Han sa at det viser esp i displayet på det ene bildet, men jeg mener bestemt det står epc, og det er vel en farlig feilmelding? Hva syns folka om den bilen når det gjelder pris? Det skal i følge selger ikke være skader eller rust, eller noen kjente feil. Men jeg føler prisen er så lav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for denne http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26584621

 

Har et par ting jeg stusser over. Det står at denne har esp. Kan det stemme? Trodde bare biler med 4-hjulsdrift kunne ha det. Han sa at det viser esp i displayet på det ene bildet, men jeg mener bestemt det står epc, og det er vel en farlig feilmelding? Hva syns folka om den bilen når det gjelder pris? Det skal i følge selger ikke være skader eller rust, eller noen kjente feil. Men jeg føler prisen er så lav...

 

Også verdt å nevne: han har vært hos bruktbilforhandler som mente han kunne selge bilen for 95000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen sammenheng mellom firehjulstrekk og esp. Esp er bare et antiskrens/antispinnsystem som bruker bilens bremser for å stabilisere bilen og minske hjulspinn, og kan fås i kombinasjon med både to- og firehjulsdrift.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda den har nok ESP + Antispinn (kan slås av for å kommme opp bakker om vinteren)

EPC = Electronic Power Control. Det er elektrisk gasspedal.

 

Frontlyktene ser ikke ut til å være originale.

 

--

 

Fant ut av det ja, jeg har missforstått litt;)

 

Orginallyktene er montert, og de på bildet følger med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg stadig blir imponert over bildene folk har tatt når de legger inn bruktbilannonser.. Virker som det haster litt når alle (utvendige i alle fall) bilder er tatt i mørket :) Men, men, regner med du har sett den "live" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut :) Et vanlig verksted kan sikkert ta en kontroll, men akkurat hva de sjekker vet jeg ikke. Du får ringe et seriøst verksted og høre, kan sikkert variere litt fra verksted til verksted hva og hvor nøye de sjekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter det "dritt" av..

 

Beklager, hadde aldri gått med på dette uten en NAF test. Testen tar ca 40min og han kan vente på den, i tillegg er det mange test stasjoner som er oppe sent. (i Oslo området er det flere som har oppe til 2200 på torsdager) Så dette holder ikke som unnskyldning)

Dette kjøpet kan koste deg mye mer enn de få tusen kr han vill slå av på pris. (Audi er ikke kjent for billige feil)

Uansett lykke til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter det "dritt" av..

 

Beklager, hadde aldri gått med på dette uten en NAF test. Testen tar ca 40min og han kan vente på den, i tillegg er det mange test stasjoner som er oppe sent. (i Oslo området er det flere som har oppe til 2200 på torsdager) Så dette holder ikke som unnskyldning)

Dette kjøpet kan koste deg mye mer enn de få tusen kr han vill slå av på pris. (Audi er ikke kjent for billige feil)

Uansett lykke til... :)

 

Det er noe med alt altså:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår