mistercartman Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Kondolerer! Synes synd på deg nå. Er utrolig kjedelig når man gleder seg sinssykt, og så går alt til helvete uten at man selv er skyld i det :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 fy... dette har blitt en utrolig stilig Corra ! synd det med utstillingen, men du kommer vel bare sterkere tilbake neste gang tenker jeg ! *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 artig å lese om prosjektet ditt :D kommer til å bli konge dette, jævla synd med panseret :/ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hvor mye i pris ligger en strøken corrado på?? Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hvor mye i pris ligger en strøken corrado på?? Min skal jeg ha 75 for, trenger litt lakkering, og småpirk, uten sommerhjul, uten stereo. (95000 kr med alt) En 120% strøken en ligger fort oppi 100 - 130 000 (G60) Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hvor mye i pris ligger en strøken corrado på?? Kommer ann på hva du mener med "strøken". Så en Corre på mobile.de. Kjøpt ny av en eier som var født i 1927, kun 27.000 km. Alt orginalt med el. recaro stoler. Baksetene så ikke ut til å være brukt i det hele tatt. Fulgte med noen FETE 17" felger. Regnet ut pris ferdig imortert til Norge; 130.000 NOK. Hadde jeg hatt penga da skulle jeg ha satt meg på første fly nedover og slått til. Tror eieren av den bilen kan smykke seg med tittelen; "Eier av en av verdens mest strøkne orginale Corradoer" (om ikke den mest strøkne) Bilen var 100% som ny! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Jeg kjøpte min for noen uker tilbake for 73000, den er så og si helt strøken! lakken er pen, er recaro grått skinnint, gått 191000 :D men tror jeg var heldig med kjøpet, får ikke mange corradoer så strøkne til den prisen :) bilder kan ses på signaturen min Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 hva slags skjørter er det du har der ? ikke sett med hønsenetting før :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hva slags skjørter er det du har der ? ikke sett med hønsenetting før :D Skjørtene er polske så vidt jeg vet, kom plutselig over de på en polsk side.. Jeg kjøpte de av en kar i Norge, men han visste heller ikke hvor de kom fra;) Han kalte de RS4 skjørt han... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder, lenge siden sist;) Bilen er enda uten panser da, får vel et i løpet av uka... Beklager kvaliteten, er mobilkamera;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Vanvittig fet :pray :pray :pray Alt som mangler er noen skikkelige bilder av sideskjørt, baklykter osv..;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Takk takk, skal se om jeg får til noe snart, må få tatt noen ordentlige bilder! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 hvor mye i pris ligger en strøken corrado på?? Ahhh, synd æ ikke skal selg min ... bi vel å legg de siste touch'an på den denne uka. Hadde egentlig plana om å legg den ut førr salg når æ va ferdig med den - men d e rart me d - man bi jo fan mæ glad i biln når man tukla så jævlig med den ;) Å ikke minst når alt har vært i atoma så veit man nøyaktig ka man har :) Nu e den ferdig lakka, ferdig turbokonvertert (monter på catten i mårra sånn at æ får den godkjent etc), vanninnspruten e ferdigmontert +++ Stylinga e montert å lakka - utenom et sideskjørt - va ikke fornøyd med det så d for inn på lakkering igjen. Felgan kommer vel i mårra trur æ .. åsså går d inn nå små-stereo å alarm osv i løped av uka, samt litt oppshining av motorrommet osv .. Å æ veit æ har lova bilda mange ganga av biln :P Må vel klar å få d til en gang ;) Men vil jo helst vis biln når den e ferdig åsså kan dåkker få se kor jævli den så ut før da ;) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Takk takk, skal se om jeg får til noe snart, må få tatt noen ordentlige bilder! der ja drev å venta på litt bilder her ja:P hehe.. Den var UTROOOOOOOOLIG FEIT ASS!!! den har u lagt mye arbeid i ass... Likte fargen veldig godt egentlig HELE bilen er TOIT! Håper på noen bedere bilder snart;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 sjefsbil! ser ut som du har lagt noen timer i DEN jah... ser veldig bra ut... [personlig kan jeg spare meg for baklyktene dine, men DET er jo en smaksak ;) ] deilig å se at folk tar vare på corradoane Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg