Gå til innhold

Prosjekt Corradonna :)

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Da kan jeg vel si at prosjektet har kommet i gang!

Det som skjer er at jeg skal bygge en rå corrado og vil gjerne ha litt hjelp til å velge saker og ting!

Bilen er en 1990 mod Corrado G60, med 65mm ladehjul, SNs Stage 2 chip, green filter+++ (Foreløpig :))

Det satt RS-fanger, Infinty sideskjørt og grillist på den og den er senket 60/40mm.

Hadde 16" Borbet T felger (til salgs foresten), men omskor den nå til antageligvis 18" eller 17".

Har fått en del stæsj i posten i dag, rene julaften! Lumma RS/F1 bakfanger, RS/F1 vinge,

og vanlig Rieger "gangstercap" (bakrutespoiler). Innvendig kommer det et demoanlegg fra Mr. SQ(Musical Transparancy),

allerede fått inn carbonholder langs A-stolpen med Olje- og Boosttrykkmetere + en større turteller med shiftlight

midt på dashbordet ca. Bilder kommer, men jeg lurte abre på om noen hadde noen gode forslag til hva jeg burde gjøre

med resten av bilen???

Er noen bilopprettere som skal skjære litt hull her og der, muligens bytte håndtak osv...

 

Skal prøve å få lagt ut bilder senere i dag, da jeg skal ut å teste stylingen ;)

carbonholder.JPG

18tommerebil2.JPG

foran1.jpg.JPG

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg ville beholdt RS fangeren jeg, liker ikke disse fangerne som går innover for så og gå ut igjen, men det er jo bare min mening.

Hvor har du fått tak i bakrute spoileren? Er den til Corrado eller må det litt modding til?

 

støtter deg med dørhåndtaka, syntes ikke noe om de selv, så en med audi A6 håndtak, så ikke dumt ut :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

jeg ville beholdt RS fangeren jeg, liker ikke disse fangerne som går innover for så og gå ut igjen, men det er jo bare min mening.

Hvor har du fått tak i bakrute spoileren? Er den til Corrado eller må det litt modding til?

 

støtter deg med dørhåndtaka, syntes ikke noe om de selv, så en med audi A6 håndtak, så ikke dumt ut :)

 

Det erikke fangeren jeg skal ha, sideskjørtene er det jeg lurer på :) Angående fangeren så skal jeg ha den RS-fangeren som sitter på + ant. en GTB Fanger( Ganske lik bare med lufting)

 

Bakrutespoileren er fra Rieger, 1090,- på Styling tech. og passer rett på. Får med lim og primer;) Er nok lik din RSG60!

 

Var ute på verkstedet og prøvde stylingen og det ble ganske rått om jeg må si det selv;) Tok noen bilder, men kamera klikka da jeg skulle legge det inn på pc'en:(

 

Lurer på farge da, har tenkt på enten en heftig lilla perlemor eller Rage Shock wave, svart som bytter til sølv. (candylakk tror jeg) Vil hvertfall ha noe mørkt noe. Noen forslag?

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med, tror jeg syntes de øverste skjørtene var penest. Ang farge så er jeg veldig enig i en mørk farge, Corrado`er skal helst være mørke, har egentlig ikke sansen for camelon lakk, men sort til sølv hørtes faktsik ganske så rått ut! dyrt også for den sakens skyld:)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste lyse fargen den passer er sølvgrå, og den paser den veldig godt og..

 

Sølvgrå er alltid en sikker vinner, ser alltid bra ut, men syntes ikke man klarer å få en skikkelig rå bil i sølv. Sølv blir på en måte aldri ordentlig skinnende, men for all del, finnes mange fine sølvfargede corradoer :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, sølv er pent, men blir aldri helt rått lissom ;)

 

Her er en liten smak av fargen:

shock_waves_thunder_storm_20030624.jpg

 

Bestilte litt mer stæsj i dag, stabstagkit, foringer og dessverre for noen, neon;)

 

Har testa litt av stæsjet på bilen, så her kommer et lite prøve bilde;)

IMAG0006.JPG

IMAG0004.JPG

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår