Gå til innhold

Prosjekt Corradonna :)

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Hehe, planene er å lette med forhjula når jeg drar på :D:D:D

Det koster pæng, men jeg klarer det med å bo hjemme å jobbe på bensinstasjon;) Har tenkt litt på å kanskje kaste ut baksetene

å heller bygge en helt vill installasjon til 15"'ern. Skal visst bare bli en får jeg høre fra sponsoren...

Hadde vært fett å byggd en slags "kanon" fremover i glassfiber med en NOS-tank på ene siden, CO2-tank på andre siden

og forsterker forsenket i midten bak.... Men dette er noe inni H&%"# mye jobb;) Må være ferdig til første gatebil,

som er 21. mai på Vålerbanen. Bilen er nok ikke helt ferdig da, men skal se strøken og pen ut.

Turboen må kanskje vente og da er det lite vits i å montere NOS'en og purge-valven før dette... Må tenke litt;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare lurer på en ting, har akkuratt kjøpt meg en Rs-line fanger foran fra Seidl. Ser du har bestilt RS/F1 fra lumma.

Hvordan var det med fester og sånn på de? Plug and play? Eller måtte du lage fester selv?

 

Den jeg bestilte følgte det med 4 skruer og tettningsmasse/lim, ingen fester på fangeren. Hvis andre produsenter leverer ferdig med fester gidder jeg ikke gjøre en unødvendig jobb med å lage til fester selv med tanke på bakfanger og skjørter ;)

-_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompissen min bestilte også fra Seidl til Vento'en sin og der var det heller ikk enoe fester/mekanisme. Tror vel det meste fra Rieger er plug & play, hvertfall det jeg har hvert borti! Men pass på, de bestiller også fra underleverandører, som f. eks seidl

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by corrado_G60

nitewlkr; du sier tilpasset golf G60 ic..dvs Rallye ic?

 

hvis det er tilfelle, hvorfor har golf G60 større IC enn corrado G60? :)

 

U tell me.... golf g60 og rallye har fmic som er mye større en den elendige lille dritten som sitter på corrado og passat orginalt.

Hvorfor må nok gutta i tyskland fortelle deg...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår