Gå til innhold

Prosjekt Corradonna :)

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Emblemfri grill blir det... Angående sideskjørtene har nesten en kompiss overtalt meg til å ha de infinity/m3 sideskjørtene. Tror det blir smooth;) Fant også en sinnsyk lillafarge i Revs i dag, skal ned til en lakkerer å høre om den i morgen:)

 

Trilla frem bilen litt i dag så å få sett ordentlig hvorda det ser ut og her er bildene:

IMAG00060.JPG

IMAG0002.JPG

IMAG0019.JPG

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Emblemfri grill blir det... Angående sideskjørtene har nesten en kompiss overtalt meg til å ha de infinity/m3 sideskjørtene. Tror det blir smooth;) Fant også en sinnsyk lillafarge i Revs i dag, skal ned til en lakkerer å høre om den i morgen:)

 

 

Mere, mere, mere...:dude: :dude: :dude:

 

Men den "nye" vingen, den klarer jeg meg uten...bortsett fra det, funky prosjekt!! Hvilken bakfanger er det der?

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;)

 

Det er en RS/F1 fanger fra Lumma!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;)

 

Det er en RS/F1 fanger fra Lumma!

 

Har vell ikke bilde av frontfanger, når du har prøvt den på bilen..?? Regner jo med du har prøvt den...:D

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktiskt ike fått ny frontfanger enda;) Skal ha 2 stk, så bruker bare den RS-fangeren jeg har nå hvertfall til den skal bli lakkert!

 

Bilder fra Styling-tech.no :

vis_bilde.php?imageid=421

vis_bilde.php?imageid=422

 

Trodde den skulle være drøy kjeg også, men vi får vente å se;)

De som ser den "live" liker den godt hvertfall:)

Nye seter kommer nok nå! Sjekka ut noen Recaro-bøtteseter:

p28-32_4.jpg

Tror dette blir bra:)

 

Ellers som kanskje sagt før så er det gule Powerflexforinger og FK Stabstagkit på vei (Gleder meg til å se stag'et :D)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Hehe, vingen er ganske fet asså;) Vingen går fortsatt opp med denne på den igjen;) Mer kommer! Skal høre med Pedern om oen hull her og der;)

 

Det er en RS/F1 fanger fra Lumma!

 

 

Er ikke alle corrado G60 utstyrt med vinge man kan kjøre opp og ned bak??

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen probelm... da e de bare å montere på en panservinge også! :) hehe....

 

Skal vel bli tøft ditta! Rått me sånne stola forresten! :) Men det blir vel kanskje et dyrt prosjekt etterhvert????

 

Planer for baksetene da??? Siden du skal sette inn stoler som ikke går ann å bikke frem så e det vel like greit å bare bygge nokke fancy baki der også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår