Gå til innhold

Skjedd noe merkelig i displayet (a6)

Ranger emnet


vegard19

Anbefalte innlegg

Hei som dere ser så har det skjedd noe merkelig i displayet på km-standen, virker som det er pixelfeil eller hva jeg skal kalle det..

 

noen som har vært borti det samme? kan dette byttes? vil helst ikke bytte hele instrumentet pga dette her. men dumt det plutselig har blitt sånn, helt uten videre :( se bilde under

 

[ATTACH]20935[/ATTACH]

post-45420-13804853091682_thumb.jpg

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel kanskje ikke helt det samme nei, siden dette er i selve displayet i km-standen.. så det er noe galt i displayet men aner ikke helt hva.. men uansett takk for innspillet :)

Endret av vegard19

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde opp orginal panelet jeg har til min A6 C4, og når jeg hadde det oppe tittet jeg på det samme, siden det panelet jeg har i bilen har gått 40,000 km mer, men det er ikke bare å bytte etter det jeg husker.

Tror den satt kjinki til og at den sitter lodda i kretskortet.

Jeg skal ikke si det for sikkert at det er slik det er, men innbiller meg å huske at det var slik.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik flekk jeg og.. Over tankmålern (på reservetanken) -- Også rød

Men hva det kommer av kan jeg ikke svare på..

 

Min teori er at det er brukt for kraftig lyspære, slik at lakken har sluppet. Sikkert ikke så lett å fikse, men du kan jo alltids bytte til plasmaskiver.

 

vegard19:

Er ikke så vanskelig å skru ut instrumentpanelet og se. Det er 2 skruer i den boksen rund rattet(under) Fjern det, så ser du skruer som går opp i den lista som går rett under instrumentet. Husker ikke hvor mange skruer det var. Så er det bare å fjerne lista og da ser du de skruene som holder instrumenthuset på plass. Kan være greit å legge en hånduk over rattet, slik at du ikke riper opp instrumenthuset når du tar det ut. Hjelper mye å senke rattet hvis du har den funksjonen.

[Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi]

[Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ]

[Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ]

X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, takker for svar fra begge 2:) jeg har hatt ut speedomteret par ganger før men etter det jeg har skjønt så er det vel ikke så lett å komme fram til dette displayet? siden det er loddet osv??.. for meg ser det ut som displayet rett og slett er ødelagt.

 

letteste løsningen er vel å bytte hele speedometeret? og det akter jeg ikke å gjøre, blir for dyr opprasjon bare pga det displayet..

Bmw 316 (e36) R.I.P

Bmw 320 (e36) Solgt

Nissan Primera (p11) Solgt

Audi 2.6 (a6) 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår