Gå til innhold

Hva har skjedd med forumet?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nei Broom bannerer har alltid syntes for alle. Siden det er et artikkelsamarbeid vi har og ikke en vanlig bannerreklame.

 

Jeg har ikke sett det så vidt jeg kan huske, men da brukte jeg det gamle-gamle skinnet da.

Ellers så hadde det kanskje vert fint med en gradient bakgrunn i headeren, istede for bare logoen (eller igrunn hva som helst for å fylle tomrommet). Den grå hovedbakgrunnen utenom selve "forumdelen" kunne kanskje vert en anelse mørkere for skape litt bedre kontrast. Ikke mye mørkere, men litt. Noe i retning av fargen på linjene over og under alle innlegg.

Er det meningen at midterste delen av "toppmenyen", mellom "Nye innlegg" og søkeboksen, skal være en pixel over de tidligere nevnte?

 

Ellers, når jeg først skal være konstruktiv.

Du kan skrive på følgende språk:

Bokmål/nynorsk (det anbefales på det sterkeste at du skriver på bokmål)

Svensk

Dansk

Engelsk

Siden Bokmål og Nynorsk er likestilte så føler jeg det er diskriminerende med den kommentaren, og et tegn på useriøsitet. (Hentet fra regler og retningslinjer)

Og når man først er inne på regler og retningslinjer, så har man et fint ord på norsk som heter brukernavn. Dette kunne gjerne ha erstattet ordet "nick".

 

Kjøp & Salg

Det skal ikke lages tråder i forumet som linker til din kjøp-/salgsannonse.

Denne regelen finner jeg litt difus. Er det snakk om linker til eksterne nettsider som finn.no og autodb.no, eller tråder som linker til annonse innad i forumet?

 

Sånn, da var denne rikssynseren ferdig med synsinga for denne gang. Og han vurderer i høyeste grad å legge om til sitt eget skrivespråk fra nå av, nemlig Nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke sett det så vidt jeg kan huske, men da brukte jeg det gamle-gamle skinnet da.

Ellers så hadde det kanskje vert fint med en gradient bakgrunn i headeren, istede for bare logoen (eller igrunn hva som helst for å fylle tomrommet). Den grå hovedbakgrunnen utenom selve "forumdelen" kunne kanskje vert en anelse mørkere for skape litt bedre kontrast. Ikke mye mørkere, men litt. Noe i retning av fargen på linjene over og under alle innlegg.

Er det meningen at midterste delen av "toppmenyen", mellom "Nye innlegg" og søkeboksen, skal være en pixel over de tidligere nevnte?

 

Ellers, når jeg først skal være konstruktiv.

 

Siden Bokmål og Nynorsk er likestilte så føler jeg det er diskriminerende med den kommentaren, og et tegn på useriøsitet. (Hentet fra regler og retningslinjer)

Og når man først er inne på regler og retningslinjer, så har man et fint ord på norsk som heter brukernavn. Dette kunne gjerne ha erstattet ordet "nick".

 

 

Denne regelen finner jeg litt difus. Er det snakk om linker til eksterne nettsider som finn.no og autodb.no, eller tråder som linker til annonse innad i forumet?

 

Sånn, da var denne rikssynseren ferdig med synsinga for denne gang. Og han vurderer i høyeste grad å legge om til sitt eget skrivespråk fra nå av, nemlig Nynorsk.

 

Skal se på punktene du har nevnt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spore veldig av denne tråden nå. La oss holde oss til emnet, nemlig endringene på bilforumet.no. Ingen av dere trenger å føle dere truffet av sletteraidet mitt, det trengtes bare en solid opprydding.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som du hadde problem med å vise bildet.. ;)

Slik:

http://img820.imageshack.us/img820/1143/bffailfail2.png

 

Jo takk. Etter at jeg la inn svaret, kom det to innlegg. Ingen av de viste bildet, selv om koden så ut til å være korrekt. Men nå vises jo ingen av innleggene der oppe? Moderator som har vært på ferde kanskje? :)

 

e: Så var det dette med å sitere bilder. Må da gå an å gjøre sånn at "[/img]" automatisk blir omgjort til "" ? Så slipper man unødvendig lange poster/innlegg/sitat. -Skal man faktisk vise bildet en gang til, er det jo bare å endre!

 

Og en ting til. Om jeg allerede har markert et stykke tekst, kan det vel fikses på slik at funksjonen automatisk pakker valgte tagger rundt? Om jeg allerede har markert en tenkst/link, og trykker på "Lim inn bilde" så pakkes bildetaggene rundt linken, ute no mere masing om at jeg må Vennligst tast inn URL'en til bildet!

 

B og I bør hete F og K, da vi snakker norsk her i Norge.

Endret av poliq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et spesielt problem.. Meeen noe har skjedd med skriften.. Der det står "prøve" er "pr" markert med noen prikker under, og når jeg holder over disse to bokstavene får jeg frem en musepeker med "?" på siden, og hjelpeteksten kommer frem som i bildet.

Jeg bruker: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nb-NO; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13

 

pr.jpg

 

Link til post: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/omega/266004-spm-angaende-dekk-felg.html#post2790610

Får noen andre det?

Endret av forgot10concept
La til link til post
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problemet, skulle akkurat til å nevne det. Er det bokstavene pr som utløser det tro? PR for Page Ranking?

 

Edit: terjeth var visst før meg.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår