Gå til innhold

Blei tatt etter å ha kjørt ifra snuten =(

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

ein kompiss av meg kastet seg inn i ei rundkjøring forran ein purk (var ikkje klar over det, kjørte med privatbil).

Så kjørte han litt på gangfelt, kjørte forbi før ein bakketopp osv. (han trudde det var nokon som var ute etter haude hanna.. :P )

 

Det endte med at han fekk 4000kr i bot og 2 prikker for å ha ei farleg forbikjøring.. :p

 

Han hadde kjørt veldig fort i 50 sona, så han var heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått litt mere forståelse selv nå...

 

politimannen sa til meg oxo at han hadde 80 selv for å ta meg igjen... walla... han har innrømme høyere fart enn meg.... 76 i 50 sone så mister du lappen og han var ikke på jobb...

 

har jeg en sak mot han oxo? =) i tilfelle han blir vrien?

 

han snutes kosa seg skikkelig når han stoppa meg... ekkelt...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet har ansvaret for å bevise noe som helst, men det er lite smart å møte onkel blå med "du er ikke på jobb nå så dra til helv....". Dette kan bli brukt mot deg. Vær sakelig og henvis til lover/regler og spør etter bevis for det du blir beskyldt for. Er dette ikke blitt brukt politiets utstyr for en måling så gjelder den ikke i retten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

En polititjenestemann har plikt til å gripe inn selv om han ikke er i tjeneste, men vet ikke om det innbefatter trafikk forhold. Men han skal kunne legimitere seg.

 

edit: brukte han blålys eller var dette en privatbil?

 

privatbil med heftig fjærnlys blink =)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det roligt.Han har ikke noe på deg.Bare si at du hadde rundt 50/55 neste gang dere møtes og at han ikke har noen måling er synd for han.

 

Har opplevd det samme selv og sa til de at så lenge de ikke har noen måling så kommer jeg ikke til å innrømme noenting.Da hadde jeg også sagt at jeg kjørte for fort med engang han tok meg pga skjelven :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Ta det roligt.Han har ikke noe på deg.Bare si at du hadde rundt 50/55 neste gang dere møtes og at han ikke har noen måling er synd for han.

 

Har opplevd det samme selv og sa til de at så lenge de ikke har noen måling så kommer jeg ikke til å innrømme noenting.Da hadde jeg også sagt at jeg kjørte for fort med engang han tok meg pga skjelven :-)

 

oki... begynner å slappe mere av nå... klar for en chick fight med snuten...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute en vinterdag før og kjørt litt desverre! jeg råder deg til og gi faen i det hele.Ikke møt opp ikke godta noe,blir du tatt inn til avhør si du har hatt 50kmt, skulle det gå så langt at de vil pushe på deg rettsak som de vil prøve og skremme deg med godta det! si 50! de har ikke en dritt de skulle sagt! jeg har tråsalt vært borti disse et par ganger for mye desverre,de er sleipe.de kommer til og si mye rart drit i det,si du hadde 50kmt no more! spør de og gnir om andre ting svarer du ikke, Du trenger ikke si en dritt hvis du vil også! bare gå derfra,Politiet er desverre en haug med tarmstampere de er kun ute etter og lage kvalme, forbanna klyser mener jeg,er du medlem i naf kan du også få gratis advokat hjelp! HUSK de er sleipe de bruker alt for og lure deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo84

Jeg har vært ute en vinterdag før og kjørt litt desverre! jeg råder deg til og gi faen i det hele.Ikke møt opp ikke godta noe,blir du tatt inn til avhør si du har hatt 50kmt, skulle det gå så langt at de vil pushe på deg rettsak som de vil prøve og skremme deg med godta det! si 50! de har ikke en dritt de skulle sagt! jeg har tråsalt vært borti disse et par ganger for mye desverre,de er sleipe.de kommer til og si mye rart drit i det,si du hadde 50kmt no more! spør de og gnir om andre ting svarer du ikke, Du trenger ikke si en dritt hvis du vil også! bare gå derfra,Politiet er desverre en haug med tarmstampere de er kun ute etter og lage kvalme, forbanna klyser mener jeg,er du medlem i naf kan du også få gratis advokat hjelp! HUSK de er sleipe de bruker alt for og lure deg

 

jeg gir nok oxo faen som er råd ifra de taxi sjåførene jeg jobber sammen med...

 

de har advokat klar om det skal bli noe kvalm...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom jeg til å tenke på også. Kanskje vi skulle ha et eget forum hvor vi kunne postet totalt anonymt altså med andre navn (kanskje kunne alle bare hett "Anonym") og ingen linker til hjemmesider og bilde av bilen. Blir kanskje litt ekstremt. Vi er jo ikke forbrytere her heller (litt lovbrytere til tider da).

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En politimann/dame er på "jobb" 24 timer i døgnet. Jeg hadde ikke møtt opp for å ta i mot boten. Du kan si at du kjørte "litt" for fort, men at siden han ikke har en måling på deg så har ikke han noe sak på deg. Han kan anmelde deg, men det kommer aldri til å holde i en eventuell rettsak. Har du fått fartsbøter før? Hvis ja, lenge siden?? Hvor mange??? Da tror jeg politiet kan kommer til å gjøre det de kan for å gi deg boten og prikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by schnellfahrer944

Du burde kanskje slette denne tråden? Du har jo fortalt oss hvor fort du egentlig kjører. Det er naivt å tro at Politiet og Vegvesenet ikke følger med på forumet.

 

Tror ikke at det som skrives her ville holdt mål i en rettsak:rolleyes:

Er nok mange som skryter litt ekstra her, kan vel ikke akkurat bli bura inne for det vel:)

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

 

Tror ikke at det som skrives her ville holdt mål i en rettsak:rolleyes:

Er nok mange som skryter litt ekstra her, kan vel ikke akkurat bli bura inne for det vel:)

 

Dette høres ikke ut som skryt, men mer som bekymring.

Er nok litt søkt, men jeg hadde aldri i verden lagt ut slik informasjon på nettet. Håper du har rett.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må du aldri gi deg på.. sei du ska se bevis.. ka han spekulere i det ska du kje bry deg med.. bare nekt.. han kan kje sei noe.. når han e av tjeneste så e han kje værd mer.. så bare nekt.. blir ord mot ord.. så blir saken henlagt grunnet bevisets tilstand..

 

så stå på ditt..

du hadde aldri øve 50 !!!!!!

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår