Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

hmm... så da måtte du begynne på nytt på gt5 da? i og med at brukernavet var terje, og du ikke kunne bruke terje på nettet...

 

Dette er jo skikkelig teit da... Mest naturlige når man lager seg ett brukernavn er jo gjerne noe enkelt.. men skal man på nettet så man man lage noe mer eksklusivt... så når jeg har kommet en del leveler opp nå da så er det "bortkastet" for da må jeg uansett begynne på nytt når jeg skal på nett.... da har jeg forstått det rikitg?

 

Det er jo sånn det er da :)

Jeg heter Glenn-Tore offline, og spilte GT5 før jeg hadde koblet til nett, dvs ingen psn konto. Hadde spilt litt, fått nye biler (offline) og bestemte meg for å laga online konto, da må du lage et unikt navn som ingen har, og bruke dette. Men når du er pålogga på den PSN kontoen, vill du forsatt ha alle bilene dine etc. Så visst du kjører et løp offline, men er pålogga PSN kontoen din, og nettet forsvinner, blir navnet automatisk skiftet til Glenn-Tore

 

Skjønner? :)

Audi Coupe 2.8E

PSN nick (GT5):Hondaintegratype

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

update på seasonal events i natt.. ingen begrensiner annet enn bil typen. EASY money og exp...

Huff ja... GT5 virker altfor enkelt i forhold til GT4. Skulle vært slik som før at man fikk mindre poeng/xp hvis man kjørte en overdrevent god bil i forhold til de andre. Man kunne vel få maks 250 poeng hvis man vant et løp i GT4 med en bil med samme effekt som den beste AI i løpet.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er jo sånn det er da

Jeg heter Glenn-Tore offline, og spilte GT5 før jeg hadde koblet til nett, dvs ingen psn konto. Hadde spilt litt, fått nye biler (offline) og bestemte meg for å laga online konto, da må du lage et unikt navn som ingen har, og bruke dette. Men når du er pålogga på den PSN kontoen, vill du forsatt ha alle bilene dine etc. Så visst du kjører et løp offline, men er pålogga PSN kontoen din, og nettet forsvinner, blir navnet automatisk skiftet til Glenn-Tore

 

Skjønner? "

 

 

Hmmm.. ikke helt.. kan jeg ved å ha en bruker Amund.... lage meg en psn konto ved navn f eks Amund:)

Og kunne bruke alle bilene jeg har kjøpt og trimmet i profilen Amund ? Merker hodet ikke henger helt med idag. sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lag deg en PSN-konto du, så er det kun navnet i GT5-menyen som byttes fra PS3-brukernavn til PSN-brukernavn. Du mister verken biler, xp, penger eller framgang:-) Profilen er den samme, den bytter bare navn når du er online;-)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i familien:)

 

Det går ikke å dele en spillprofil på to brukere nei. Spillsaven er låst til PSN-kontoen den er laget på har jeg hørt.

 

Var artig i går kveld ja:D Lå an til seier for meg, men det gikk skeis gitt!:)

 

Noen som har et bra driftsetup til Silvia S13? Så for meg en lett og grippy liten jævel jeg, men den er så seig og slapp. Tips?

 

16vturbo: Jeg kjøpte en ekstra 240 siden mange ikke har fått den ennå. Kan byttes i noe i samme klasse/pris(10 000cr)

 

Det høres bra ut! jeg har mye rart som du kan få bytte i :) har en 190e evo som er konge å drifte med :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må dere ikke krangle om en 240, har en jeg også, lakkert den etter jeg kjøpt den:) kommer vell snart på. bytta i noe arti:) så kom om dere har noe dere trur jeg bør har prøvd :)

 

kan vell hendte at jeg setter opp en drift server når jeg kommer på snart, sende nummer når jeg har lager den :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja... GT5 virker altfor enkelt i forhold til GT4. Skulle vært slik som før at man fikk mindre poeng/xp hvis man kjørte en overdrevent god bil i forhold til de andre. Man kunne vel få maks 250 poeng hvis man vant et løp i GT4 med en bil med samme effekt som den beste AI i løpet.

 

 

 

Det at det er gjort enklere på seasonal events, er at de har laget heeelt feil forhold mellom EXP lvl og hvor mye av det som trengs for og komme seg videre i spillet.. Det er ikke kult og kjøre samme løpet 100 ganger for og gå opp 1 lvl for og kunne kjøre ett løp til, for så og gjøre det samme om og om igjen.. Noen har gjort noe feil når spillet ble laget, det som skjer nå er easy fix..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår