Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei Folkens... da har jeg også begynt med GT5. Har ett spm.. hvis jeg har 2 brukere på ps3, og har begynt med gt5 på dene ene brukeren.. Når jeg da skal opp på nett senere, kan jeg bruke denne saven da, og ha ett annet brukernavn på nettet??

Eller har ikke de 2 noe med hverandre å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i familien:)

 

Det går ikke å dele en spillprofil på to brukere nei. Spillsaven er låst til PSN-kontoen den er laget på har jeg hørt.

 

Var artig i går kveld ja:D Lå an til seier for meg, men det gikk skeis gitt!:)

 

Noen som har et bra driftsetup til Silvia S13? Så for meg en lett og grippy liten jævel jeg, men den er så seig og slapp. Tips?

 

16vturbo: Jeg kjøpte en ekstra 240 siden mange ikke har fått den ennå. Kan byttes i noe i samme klasse/pris(10 000cr)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i familien:)

 

Det går ikke å dele en spillprofil på to brukere nei. Spillsaven er låst til PSN-kontoen den er laget på har jeg hørt.

 

Var artig i går kveld ja:D Lå an til seier for meg, men det gikk skeis gitt!:)

 

Noen som har et bra driftsetup til Silvia S13? Så for meg en lett og grippy liten jævel jeg, men den er så seig og slapp. Tips?

 

16vturbo: Jeg kjøpte en ekstra 240 siden mange ikke har fått den ennå. Kan byttes i noe i samme klasse/pris(10 000cr)

er litt int i og bytte i en 240 ikke fått den enda. så kan jeg se hva biler jeg har og bytte i. så bare legg til herrthf så kan vi gjøre det ikveld vist du ikke har byttet den bort da :) herrthf er navne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :)

 

Har 2 brukere på ps3.. og har spilt opp til level 12-13 på den ene kontoen. La oss si at den heter Mikke mus.. hvis jeg skal spille med den garasjen der på nettet, må jeg da hete Mikke Mus på nettet? Eller kan jeg bruke denne garasjen, men lage mitt eget kallenavn på nettet? Har ikke laget meg noen konto på nettet enda, for jeg må vel lage en der og? Håper noen skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått det riktig heter GT5-spilleren din det samme som PS3-brukeren? For å bruke Mikke Mus; Det står Mikke Mus i GTLife-menyen og PS3-kontoen heter det samme? (Ble litt rotete her gitt)

 

Når du lager deg en Playstation Network-konto, blir det navnet fra den som står i GTLife-menyen og når du spiller online.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første som tar navnet får det, da er det opptatt:) Jeg tenkte jeg skulle bruke "Terje" som navn på PSN siden jeg bruker det som navn på PS3-kontoen, men det var allerede tatt, så jeg måtte finne på noe annet.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... så da måtte du begynne på nytt på gt5 da? i og med at brukernavet var terje, og du ikke kunne bruke terje på nettet...

 

Dette er jo skikkelig teit da... Mest naturlige når man lager seg ett brukernavn er jo gjerne noe enkelt.. men skal man på nettet så man man lage noe mer eksklusivt... så når jeg har kommet en del leveler opp nå da så er det "bortkastet" for da må jeg uansett begynne på nytt når jeg skal på nett.... da har jeg forstått det rikitg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår