momo Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Vært ute å filma litt. prøv å motstå fristelsen å kommentere a... Tq3kDy1_K4M Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 prøv å motstå fristelsen å kommentere a... hæh??? as alwasy...nice filming, editing, and music... (quote with replies are allowed!!) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Bra film. Litt mere forseigjort enn å bare være kastet sammen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 hæh??? as alwasy...nice filming, editing, and music... (quote with replies are allowed!!) hehe, prøvde meg på litt omvendt psykologi, siden nesten ingen her inne gidder kommentere :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Bra film. Litt mere forseigjort enn å bare være kastet sammen. Enig. :) hehe, prøvde meg på litt omvendt psykologi, siden nesten ingen her inne gidder kommentere :) Blæh (...men enig ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Som vanlig veldig bra :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Se der ja, omvendt psykologi funka bra :cheers: Takk for kommentarene folkens :thumb Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 (endret) bra video som vanlig, og det blir jo bare bedre og bedre :) Den driftinga av moen og aasbø, ganske vilt i mine øyne, synd du ikke hadde kamera i andre enden av strekka også. Men men, man kan vel ikke få med seg alt :) Endret Juni 2, 2010 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 En veldig bra film syns jeg :) Fete kameravinkler og spesielt slutten av filmen tok seg opp endel også med den syke driftinga anført av Fredric A. Skjønner det lønner seg med gul vest og HD kamera :) Fortsett, dette er meget bra. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Skjønner det lønner seg med gul vest og HD kamera :) Fortsett, dette er meget bra. takk for det, men det er filmet i god gammeldags SD. Jeg bare oppskalerer til 720p for å få høyere kvalitet på YouTube :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 du var vel en av dem som sø døden i hvitøyet i form av bjørnstad gtr'en når den tok turen i betongen under breisladden? var et par gule vester som hoppet i hver sin retning når han smalt.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 du var vel en av dem som sø døden i hvitøyet i form av bjørnstad gtr'en når den tok turen i betongen under breisladden? var et par gule vester som hoppet i hver sin retning når han smalt.. Nei, jeg sto noen meter unna så jeg flytta meg ikke. Ser jo på klippet med Kenneth Nornes i sin blåe Skyline som treffer veggen jeg står å lener meg inntil. Jeg flytter meg absolutt ikke om det kommer en bil i mot :thumb Bakenden på bilen er kanskje 25-30 cm fra linsa på kameraet som der står på stativ. Har vært å stått på så mange utsatte plasser opp gjennom åra og vært veldig nærme å blitt påkjørt at sånt bryr jeg meg ikke om :sombrero: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg