Gå til innhold

Vurderer å kjøpe bil

Ranger emnet


Josteinas

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet meg en bil jeg liker, men er usikker på om den er verdt 20 000..den har gått ganske langt og lekker litt vann, men dette skulle ikke være toppakningen.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21482596

 

Noen som har noen meninger?

 

Haster litt, tenkte jeg evt. skulle kjøpe i morgen, Fredag.

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes den var dyr iforhold til hvordan stand den er i.. men det er nå min mening.. kan sikker få bedre til den prisen.. har du sett på autodb? fant en ombygget vr6 på autodb til hbo 13000.. men vet ikke om den er godkjent som vr6 da..:P

Endret av nollie1982

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en kjipt utstyrt golf med en halvkjip motor, lang km.stand og masse feil. I tillegg til en skyhøy pris... jeg ville definitivt styrt unna.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke ha noe større motor som førstebil, kjenner du til bilen, eller tenker du bare på de feilene som er listet opp? Jeg synes bilen ser bra ut og ønsker derfor å kjøpe den, men føler jeg kan få den billigere. Hvis ikke han er villig til å gå ned i pris kan jeg heller styre unna. Hvor mye mener dere den er verdt? Har sett på autodb og finn, men finner ikke så mange som har det utseendet..tenker ikke bare på lakken, men "big bumper" eller hva det heter og skjermbreddere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller var den bilen veldig lite platerett?

 

Bilen kan godt være verdt 20 den, men da bør den være akkurat som han sier, ikke verre.

Og det er alltid mere rust enn du tror.

 

Men husk på at du fort kan regne 10 laken for å få den bra med tanke på feilene som er listet opp om du ikke kan gjøre de selv.

 

Tenk og på, hvem koser på en bil hellakkering, for så å selge den under ett år etterpå.

 

Bare tenk deg godt om, kikk grundig over bilen før du bestemmer deg.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken sammen med de andre, ville tenkt meg om flere ganger før jeg kjøpte denne bilen. Om det er rusthull så finnes det ALLTID mer rust. Den rusten man ser kan man stort sett gange med 10. Bilen ser fint ut i lakken, men du har ingen anelse om hvordan det er under lakken, ei heller kvaliteten på grunnarbeidet. I tillegg var bilen DYR og kjørt langt. Se deg derfor rundt etter noe bedre :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner han som selger denne bilen. den er meget pen. han selger den for han har kjøpt seg nyere bil. er vel lov det. er så mange glupinger har som spekulerer i så mye tull!! er vel kanskje en ide og se på bilen før en komenterer så mye rart. meget pen golf i den prisklasssen. hva får en får 20tusen kr i dag?

så dra og se på bilen hvis du er int du.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller var den bilen veldig lite platerett?

 

Bilen kan godt være verdt 20 den, men da bør den være akkurat som han sier, ikke verre.

Og det er alltid mere rust enn du tror.

 

Men husk på at du fort kan regne 10 laken for å få den bra med tanke på feilene som er listet opp om du ikke kan gjøre de selv.

 

Tenk og på, hvem koser på en bil hellakkering, for så å selge den under ett år etterpå.

 

Bare tenk deg godt om, kikk grundig over bilen før du bestemmer deg.

 

må bare få komentere dette. hvis du ser på bildene så er det gjenspeil av tinga rundt bilen du ser i lakken. den er plate rett den. men med blank bil og bra kamera så blir jo bildene slik!

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg synes og den var nokså dyr. til den prisen burde den vært feilfri, derfor hadde nok jeg ikke gitt mer enn kanskje 15k.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg mener også. En gammel golf med masse småfeil er IKKE verdt 20000, skal man få det for en golf 1,8 bør den være strøken, og ha en km-stand langt under det den der har gått.

 

Med så sinnsykt mange som det er av disse på markedet, er det ingen grunn til å kjøpe en halvdårlig en. Ihvertfall ikke til den prisen.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår