Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ingen som tar bilder da? :)

 

Tar mange bilder jeg :p Men hvor får man henta ut dem til PCn a?

 

Å Krepsen80, du vet jo hvor fort jeg blir lei en bil på dem fleste bilspill :p Har i dette øyeblikk kjørt 1650km med Merca ^^,

 

Har også finni alle vraka på Hawaii Area 1, så da fikk jeg en lyseblå 2CV som har en toppfart på hele 99km/t :p

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke det finnes noen demo, har tråla PSS og googla uten å finne noe info. Mulig de gjør som noen andre og slipper en demo senere, men det er rart at de ikke har lagt ut en allerede, det kan jo få mange til å bestemme seg for å kjøpe spillet.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi litt å ser.

Men, noen som vet hvilke ratt en kan bruke på dette spillet på PS3?

Fungerer Logitech Driving Force GT(eller noe sånt) men 900 graders sving?

 

Jeg har det ratte å det ble bare tull. Det rista hele tida og det var bare 200 graders sving. Stor skuffelse der! Jeg la mitt ifrå meg og ser om noen kommer opp med noen instillinger som funker for det:)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har brukt opp alle pengene mine på en Ariel atom og et hus:P Men må tydligvis ta et suv løp for å komme videre. Er det muligt å vinne det med hummer H3en? Eller må jeg spare opp til mercen eller Land Roveren?

 

Hvor er forresten merce forhandleren på første øya?

 

Og hvordan lagrer du? Lagrer spillet seg selv hele tida eller må du gjøre noe?

 

glemte å nevne at merca er i feil klasse, dvs at man ikke kan bruke den i det løpet...

har du en H3 så prøv med den før du kjøper en av de andre, og tuarengen er ikke noe å spare på....

@Krepsen:

 

178%? Nå må du forklare...:)

 

første øya er delt opp i 2 deler og har funnet alle veiene på område 1 og 78% på område 2

 

Hvordan er det å kjøre med kontrollen da? :)

kommer litt ann på bilen, syns det funker greit på noen av bilene

 

Har tatt noen bilder, men vet ikke hvordan man får de hit fra xboxen...

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ratte å det ble bare tull. Det rista hele tida og det var bare 200 graders sving. Stor skuffelse der! Jeg la mitt ifrå meg og ser om noen kommer opp med noen instillinger som funker for det:)

 

"ristinga" kan dempes under Vibration i settings. svingradius kan derimot ikke på PS3, men minnes at PC'beta hadde...

Fanatec Porsche 911 GT2 rattet skal vissnok ha 900graders støtte!!???? Ser ikke helt hvorfor bare dette men..

 

for tiden bruker jeg G25 men har også prøvd med GT rattet og var ikke mye til forskjell mellom de 2 annet en H-giring + clutch.

En oversikt her om støtte av ratt til TDU2: http://solidlystated.com/software/test-drive-unlimited-2-steering-wheel-support/

 

 

 

Hvordan er det å kjøre med kontrollen da? :)

 

Spiller nesten aldri med kontroller på bilspill (bare arcade), så jeg skal ikke si mye annet enn at for meg funker det ikke, altfor sensetiv på stikka og gir +/- er konfigurert til "trekant" og "sirkel". Av en eller annen grunn kan en ikke konfigurere knapper selv på PS3 versionen (360 uvisst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har problemer med å logge på bør du gi folka på TDU forumet ett pip, se post nr 2 i linken, tror de fleste i EU skal ha tilgang til online profil. http://forums.testdriveunlimited2.com/showthread.php?t=26011&page=3

 

Kan nesten garantere deg at du må begynne på nytt desverre!!

 

 

 

 

Hvor mange spiller på PS3?? evt lage en egen tråd for de forskjellige platformene hvis det er godt blandet?

Slapp og begynne på nytt gitt. Kom meg online og kunne fortsette med den save'n. :D

 

Men, den trådløse ruteren har visst en tendens å henge seg, slik at jeg må slå den av og på igjen.

Kan jo være TDU2-serverne som kødder det til?!? Opplever litt lagging også, når jeg er online (har treg trådløs nett).

Var dog ikke plaget med dette på TDU1 og xbox'n...

 

Kjørt 100% av veiene på Ibiza Area 1.

99% på Area 2. Og tror du jeg finner den siste prosenten eller??? NEI!!!!

Måtte gi opp. Holdt på å klikke i vater.

Også kjørt alle løp og cup'en. 45min rundtur på øya...siste løpet. :D

Endret av Jahny

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt 100% av veiene på Ibiza Area 1.

99% på Area 2. Og tror du jeg finner den siste prosenten eller??? NEI!!!!

Måtte gi opp. Holdt på å klikke i vater.

 

er i samme dilemmaet fant et par kryss der jeg hadde slurvet litt og et par steder hvor det ikke var kjørt helt frem i en blindvei... mulig det er en bug?

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne at merca er i feil klasse, dvs at man ikke kan bruke den i det løpet...

har du en H3 så prøv med den før du kjøper en av de andre, og tuarengen er ikke noe å spare på...

Her må du kjøpe deg Land rover, den har 510hk noe som er litt mer enn touaregen, jeg vant alt uten noe form for stress med land roveren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår