Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=593859

 

Ingen lanseringsdato enda, men spilte den første ganske mye og synes det var ganske så hyggelig! Klarer de å forbedre det spillet, spesielt på kjørefysikk så kommer det til å bli utrolig bra!

 

Såkalte screenshots:

 

ss3.jpg

ss2.jpg

ss1.jpg

 

Kanskje ikke like skarp grafikk som Forza 3 men...

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Noen her som spiller tdu1 da? på pc og som har lekt seg litt med modding?

 

har bedrevet det ja.. men ble så mange mods så spillet krasja i tur og utur. så pråvde jeg og begrense meg, men så kom det nye mods og da var det på'n igjen.. arti spell, men håper dem iallefall har fiksa fjæringssystemet og veiene i 2'ern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bedrevet det ja.. men ble så mange mods så spillet krasja i tur og utur. så pråvde jeg og begrense meg, men så kom det nye mods og da var det på'n igjen.. arti spell, men håper dem iallefall har fiksa fjæringssystemet og veiene i 2'ern.

 

Kunne godt tenke meg att de fikser dette med att når man lager en ny bil så må denne overskrive en annen.. nei det burde heller gå ann å legge til flere biler.. skulle vært en brukt bil sjappe der dette dukket opp eller en ny bil sjappe.. er mye mods ja men viktig å ta backup av det du har som funker før du tester den nye moden. jeg har bare testet dette spille litt men ikke på nett.. har ikke org så jeg har vurdert å kjøpe meg org..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår