Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://forum.city-driving.co.uk/showthread.php?tid=9886&pid=164667#pid164667

 

Enkel summering: TDU2 = Need for Speed Carbon. Eller verre... Skal definitivt ikke kjøpes, men lastes for å se hvor dårlig der er i forhold til eneren.

 

 

 

???? TDU2= NFS Carbon??? fått det fra??

 

Er med i betaen og liker det godt, men det skal være sagt at jeg også likte eneren, tiltross for alle feilene det hadde...

 

Men å sammenligne det med NFS Carbon blir for dumt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er veiene i TDU2? De var håpløst dumpete i TDU...

Fysikken kunne kanskje vært noen hakk bedre også i TDU, men alt i alt synes jeg det var et helt OK spill, så gleder meg til TDU2 kommer.

 

haha, enig med den, veiene på vestlandet er faktisk bedre =P

slo gjo nedig med alle bilene man hadde =P

 

så håper veiene er drastisk forbedret ja.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er veiene i TDU2? De var håpløst dumpete i TDU...

Fysikken kunne kanskje vært noen hakk bedre også i TDU, men alt i alt synes jeg det var et helt OK spill, så gleder meg til TDU2 kommer.

 

Veiene er som de skal være denne gangen, fysikken er vel ikke akkurat "sim-style", men ett sted i mellom som enern. Noe dem også har forbedret er muligheten til å faktisk finne igjen venner, dette var håpløst i forgjengern, desverre fortsatt bare 8 samtidig..

 

Har ikke fått spillt så mye ennå, servern er kun oppe noen dager i ukedagene fra 1200-1600, og av og til fra 1200 til 0100 på lørdager.

 

Beta kan søkes på http://www.testdriveunlimited2.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har fått med meg hva angår kjørefølelse er dette 100% tilpasset tastatursjåfører. Da føles det ikke mye riktig å ikke kunne legge bilen ut i sladd med et clutch kick slik man kunne i eneren. Det siste er vel at det er plent umulig å få sladd på bilen i det hele tatt uten å bruke brekket. Snakk om arcade racer à la NFS! Eller... I NFS var det jo faktisk mulig å få litt sladd ettersom det var overstyrt, men der regner man heller ikke med at det er tilpasset noe annet enn tastatursjåfører.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har fått med meg hva angår kjørefølelse er dette 100% tilpasset tastatursjåfører. Da føles det ikke mye riktig å ikke kunne legge bilen ut i sladd med et clutch kick slik man kunne i eneren. Det siste er vel at det er plent umulig å få sladd på bilen i det hele tatt uten å bruke brekket. Snakk om arcade racer à la NFS! Eller... I NFS var det jo faktisk mulig å få litt sladd ettersom det var overstyrt, men der regner man heller ikke med at det er tilpasset noe annet enn tastatursjåfører.

 

Du må helt sikkert ta litt høyde for at det er en beta. Den "skal være litt uferdig", så kan være mye som er fikset til releasen. Vil tro at det kommer til å være helt OK for oss som bruker ratt også når det kommer til stykket. Forsiktig optimist med tanke på det.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har fått med meg hva angår kjørefølelse er dette 100% tilpasset tastatursjåfører. Da føles det ikke mye riktig å ikke kunne legge bilen ut i sladd med et clutch kick slik man kunne i eneren. Det siste er vel at det er plent umulig å få sladd på bilen i det hele tatt uten å bruke brekket. Snakk om arcade racer à la NFS! Eller... I NFS var det jo faktisk mulig å få litt sladd ettersom det var overstyrt, men der regner man heller ikke med at det er tilpasset noe annet enn tastatursjåfører.

 

 

Lurer litt på hvor du har dette fra? er jo bare å gi flatt jern i svingen så kommer sladden... TDU er ikke en sim men det er i allefall ikke no tastatur arcade-spill!! Du har jo spilt TDU1, er ikke mindre realistisk en det!!

 

Kom ut en bilpakke i dag, California og Q7. Måtte da prøve Q7'n ute i Ibiza's skoger, gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det umulig for en Ford GT å få hjulspinn i 2.gir? TIl og med med noe som ligner på et klutchkick!

sdeucJIuQsg

 

I TDU1 måtte man i det minste være litt forsiktig på gassen i kryss slik at man ikke spant rundt. Det er i det minste realistisk.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det umulig for en Ford GT å få hjulspinn i 2.gir? TIl og med med noe som ligner på et klutchkick!

sdeucJIuQsg

 

I TDU1 måtte man i det minste være litt forsiktig på gassen i kryss slik at man ikke spant rundt. Det er i det minste realistisk.

 

Her kjøres det med full traction, du hører jo hvordan motoren bremser i sladd (1:01).... ser ingen grunn til å bekymre seg. og som RBrambo har allerede sagt, dette er fortsatt bare en beta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår