Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ser virkelig fram til det ja. :) Likte den første godt.

 

Leste litt rundt på TDU-Central, hvor administratoren fikk besøke utviklerne og prøve Beta'en. Veiene skal visstnok være myke som en barnerumpe, og ikke så hakkete som i 1'eren.

 

Her er tonnevis med informasjon, liste over biler man har konfirmert etc. etc. Skulle noen være interresert.

http://forum.tdu-central.com/forumdisplay.php?f=73

1977 Chevrolet Corvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en trailer. Er ikke så hypp på magedansingen og plastisk-kirurgien som vises på begynnelsen.

Men ellers...

 

 

Gleder meg.. Men den traileren var ikke noe særlig syns jeg. Var veldig urealistiske kjøreegenskaper så det ut som. F.eks når bilene fikk sladd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg.. Men den traileren var ikke noe særlig syns jeg. Var veldig urealistiske kjøreegenskaper så det ut som. F.eks når bilene fikk sladd.

 

Er jo et arkadespill deluxe da, så annet er det ikke å forvente. Men jeg er da glad at dem har ordna sånn at man kan dra en sladd jeg da.

 

Titter på traileren etterpå når jeg har fått streama den ferdig på nettet her..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er "hardcore" mode i TDU2 også. Ble litt mer simulatorpreg da, men var fortsatt mye arcade ja. Men ble en del rimelig vill kjøring ja.

 

Det skal det visst være. I hvert fall forskjellige grader av hvor mye hjelpemidler skal holde deg tilb... unnskyld,

hjelpe deg.

 

Kan lese litt om en som fikk omvisning bak scenen her.

http://forum.tdu-central.com/showthread.php?t=19523

1977 Chevrolet Corvette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår