Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ser interessant ut, men er litt skeptisk til fysikken. Blir fort kjedelig hvis bilen mangler tyngde og er alt for arkadepreget. Så litt stivt og kjedelig ut, men jeg kan ta feil. Håper det kommer en demo:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bygde ny motor for dette spillet da de ville ha det så realistisk som mulig. De ble frustrerte av TDU pga fysikken selv virker det som. De forteller i den ene videon at alt er simulert men du har mulighet som i GT5 å få "hjelp" til å kontrollere bilen. Sjekk ut http://www.testdriveunlimited2.com/videos også Dev Diary 2: Power is Nothing Without Control

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den kommer til PC, PS3 og Xbox360. Da er spørsmålet: Skal man kjøpe den til PS3 eller Xbox??

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at den kommer til PC, PS3 og Xbox360. Da er spørsmålet: Skal man kjøpe den til PS3 eller Xbox??

 

Kommer litt an på hva du synes er viktigst. Uten at jeg vet det sikkert tror jeg PS3en er kraftigere og har noe bedre flyt og kortere lastetider enn 360, rett og slett pga. at PS3 er nyere. Grafikkmessig tror jeg 360 har noe "mykere" grafikk, etter å ha sett sammenligninger av andre spill. Om dette er pga. antialiasing vet jeg ikke, heller ei om antialiasing styres av spillet eller konsollen.

 

360 er vel bedre onlinemessig har jeg hørt, med mer stabile servere elns. Vet ganske lite om 360, så jeg har ikke peiling på hva som er best. Tror egentlig ikke det er så stor forskjell:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår