Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

Endelig :)

Tok jævlig lang for folk å skjønne at det er i de lavere klassene man får tett å grom fighting og kjøring. Og hvis jeg har skjønt riktig at dere dropper de latterlige reglene på hvem biler man "får lov" til å kjøre og åssen farge de SKAL ha så kanskje jeg bygger meg no etterpå. Er reglene i første post up to date?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig :)

Tok jævlig lang for folk å skjønne at det er i de lavere klassene man får tett å grom fighting og kjøring. Og hvis jeg har skjønt riktig at dere dropper de latterlige reglene på hvem biler man "får lov" til å kjøre og åssen farge de SKAL ha så kanskje jeg bygger meg no etterpå. Er reglene i første post up to date?

 

Jepp, reglene i første post skal være up to date nå. Team opplegget var ikke noe særlig, så det kuttes ut. Du står fritt til å bruke hvilke som helst bil med frahjulstrekk. Med unntak av Seat Leon Supercup.

Når det gjelder farge på bilen er det fritt fram, gjør akkurat som du vil.

Eneste begrensing på utseende er at forzakit ikke er lov...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da kan du sikkert sende meg invite hvis du prøvekjører eller no.

Har bygd meg en Civic Type R. Lagd litt raserbil paint og greier og greier.

 

Nice... Dette har jeg tro på kan bli morro.

Er rett og slett litt lei av å kjøre superbiler...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på å lage meg en bil for å være med litt selv, men jeg er vant til casual kjøring med assists på, men kan øve meg litt på å kjøre uten å sette opp bilen for det, er ikke no problem.

 

Har deltatt på tunin konkuranser for biler uten assists, så måtte tune uten assists på :p men jeg kjørte fortsatt automat og ABS.

 

Men.. så var det en C4 Corvette, å ikke en forhjulstrekker, så får prøve meg fram :p

kanskje prøve meg med ei bobble? :p

 

min GT er Silent Flower om noen vil legge meg til.

 

Edit:

Lagde meg ein bobble etter Trackday specsa, og feis et par runder på maple valley, bilen funker, fikk litt bedre turn in, å litt mer grep og fikk en 1:44, ikke no super tid, men uten assists, å manuel gir, så er akkurat jeg no proff :p

men jeg holder den ca på banen, jeg vinner sikkert ikke, men kan ihvertfall være med på morroa om mulig ^^

Endret av HemiCuda

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg prøve å henge meg på, ble lei av S-klasse-racinga siden jeg kjørte med ratt. Ble litt for mye slåssing mot sin egen bil for å i det hele tatt holde seg på veien. :tannløs:

 

Merker godt at spillet hjelper til litt når du kjører med joypad, alle RWD-bilene mine overstyrer mye mer når jeg kjører med ratt.

Endret av Pellick

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår