Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åpner for å teste med bakhjulstrekkere i serien. Inntil det er testet ut hvor overlegen en bakhjulstrekker vil bli eller om den blir overlegen, kjører vi med en PI på 500. Men hvis bakhjulstrekkere viser seg å være overlegne settes det en PI på 480 eller 490 på disse.

 

Begynner å bli tøff konkurranse blant framhjulstrekkerne nå, med noen rimelig tøffe rundetider. Furyton fikk til en knallrunde på Nürburgring gp i går, med 2.07.0xx, mens jeg har en rundetid på 2.07.8xx. GTFIVE kjørte 1.34.xxx på Laguna Seca. Vil tro dette er tider som kommer til å stå en stund.

 

Blir spennende å se hva bakhjulstrekkerne får til. I teorien skal jo disse ha litt fordeler overfor en framhjulstrekker når det kommer til racing.

 

OBS: MÅ være en bil med frontmotor og minimum 4 seter. Oppdatert i første post.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag.

 

Hvis jeg forstår riktig her så pleier dere å spille sammen? mao kjøre mot hverandre. Hvordan kan jeg melde meg på dette? Oppretter dere egen bane på en måte i spillet eller hvor i menyen på online spilling går jeg for å være med? Når pleier dere å spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne serien er det race annenhver søndag. Jeg legger ut hvilke baner og tidspunkt det kjøres på noen dager i forveien. Er en del testing mellom racene, så da er det bare å bli med. Send meg gjerne en friend request slik at jeg ser når du er online for da kan jeg sende en invite til deg. Se signaturen min for gamertag. Eller legg igjen gamertagen din her, slik at jeg kan sende en friendrequest til deg.

 

I kveld er det race i serien for biler produsert mellom 1970 og 1989. Ligger en egen tråd for den serien. Se første post for liste over tillatte biler i den serien.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race igjen på søndag...

 

Kjører da på følgende baner:

 

Laguna Seca - 5 Runder

Catalunya - 5 Runder

Silverstone International - 5 Runder

Tsukuba - 5 Runder

Suzuka - 5 Runder

Road Atlanta Short - 5 Runder

Sebring Club - 5 Runder

Le Mans Bugatti - 5 Runder

Mugello Short - 5 Runder

Nürburgring GP - 5 Runder

 

Kjører full pakke, med ett race på hver av de virkelige banene som er med i Forza, med unntak av Nordsløyfa og 24t versjonen av Le Mans, eller så mange vi orker. 3 av løpene på korte varianter. Nå er det jo tillatt med bakhjulstrekkere også, så oppfordrer de som ikke har bygd seg bil til å gjøre det. Kan bli en bra miks av framhjulstrekkere og bakhjulstrekkere. Jeg holder meg til Seaten enn så lenge i hvertfall...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje... Blir garantert litt kjøring før det. Tenkte bare det var greit å sette opp lista litt tidlig i uka... Motegi og Road America er heller ikke med da... Bortsett fra det så skal vi innom de aller fleste banene i løpet av søndagskvelden. Kan godt hende vi ender opp med å være innom alle for den del, pleier jo å bli litt kjøring etter vi er ferdig med de opprinnelige racene uansett.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår