Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

RX7 fyker opp i 500+ før alle modifikasjoner i henhold til reglene er gjort så ingen vits i å kaste bort penger på det.

 

92 Supra kan du bruke...

 

Men ja, kjører regelen med minst 4 seter og frontmotor. Så er en del morsomme biler som er tillatt...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja ja ja. Det hadde gått her å. om det ikke var den mest uinntreserte plassen på jord. Ingen som gidder nå her når det gjelder drifting av rc.. Eller så er det bare blitt ett lukka miljø enn nå.. Derfor jeg gikk lei å slutta.

 

Men mye hester har du i toyotan?? Tenkte jeg skulle teste lexusen mot den toyotaen din. Er litt like biler, så det er jo gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at bilene har blitt mindre jevne enn før, så jeg har sett litt på diverse regler for å se hvordan det med framhjulstrekk vs. bakhjulstrekk løses i andre serier. Og kommet fram til at dette blir løst med effekt/vekt...

 

Blir håpløst å følge S2000 reglene til det er bilene i forza for forskjellig. Men i S2000 er bakhjulstrekkerne noe tyngre enn forhjulstrekkerne. Så lite forslag om effekt/vekt forhold på 1200 kg og 210kw på bakhjulstrekk og 1100kg og 210kw på framhjulstrekk.

 

Eller ta en FIA tilnærming på det, der får jo de beste bilene såkalt suksessvekt ettersom hvor bra de gjør det. Slik at de beste førerne må tune ned bilen sin 15, 10 og 5 i PI til neste gang vi har race.

 

Kom også et forslag om å kjøre litt lenger løp her om dagen, opptil 20 runder. Jeg er åpen for dette. Veit ikke helt med dere andre...

 

Maks PI er fortsatt 500...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir for domt..golfen min er i underkant av 180kw og litt over 1200kg.toyotan veier 1100kg og har 209kw ca..å jeg kjører like fort med begge bilene..tror heller det att som du pratet om igår ang s15 til gtfive så er det nok bare for att han er jævlig go å tune å kjøre bilene sine.han kjørte jo fletta av oss uansett bil stort sett i alle serier også..jeg for min del hadde mye fighting i stort sett alle løpene å syns det var dritgøy bortsett fra att jeg ble påkjørt bakfra i 4 av 5 løp selv om jeg bremser seint...morro uansett

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en annen ting jeg har lyst til å prøve også, men tviler egentlig på at det er noe særlig interesse for det.

 

Kjøre et sesong opplegg, med litt lenger løp.

Vi kjører ett løp annenhver søndag, med en distanse på ca. 80km eller ca. 20 runder.

 

I stedet for sprintracene som vi kjører med nå. Ingen hjelpemidler og full skademodell.

 

Generelt har det vært liten interesse når jeg har nevnt på slike race tidligere, men som en sa til meg her om dagen, vi rekker jo knapt å få varme i dekkene på 5 runder.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår