Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja =P Men regner med det blir litt forskjell på bila uansett, egentlig.

Kan slenge ut et bilde av Mazda'n iløpet av dagen ;)

 

Likte regelen med at Teammedlemmene hadde like biler utenom nr jeg...

 

 

Den egna seg forsåvidt som sladdebil med samme setup =P

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... Men vi skal ha 4 team i 4 forskjellige merker fra 4 forskjellige land.

 

Følg regelen med grunnfarge og startnummer, så holder vi det fritt rundt det. Men er det 2 og 2 biler som er klin like så er det jo gull det... Bare å sette i gang å designe og komme med forslag... Gjerne på alle biler...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få ut noen bilder i kveld en gang, noen som er med å teste litt smått i kveld?

Har veldig lyst til å få til en Focus eller Fiesta, om du åpner for det, Rune?

 

Kan godt teste litt, men har jo allerede Sciroccoen som representerer de tyske bilene. Skal som sagt være 4 lag, 4 merker og 4 forskjellige land. UTEN unntak.

 

Som Ford mann så skjønner jeg at du gjerne vil ha med Focus eller Fiesta, men vil tro svaret blir nei. Fiestaen blir rett og slett for veik. Focusen, i hvertfall RS'n blir nok litt for bra...

 

Planen var egentlig en bil fra Tyskland, Italia, USA og Japan. Men vi finner ingen passende biler fra Italia, derfor har det blitt Vauxhall og engelsk bil. Kan godt hende at jeg og Pininfarina til slutt bestemmer oss for 4 biler, de bilene som står på lista nå er bare foreløpig...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå rigga 03 Focus SVT og kjører helt likt som alle andre bila mine med den ;)

Men igjen, din serie, dine regler;)

 

Testing i kveld?

 

Men stryk meg fra Mazda, stiller med Mini ;)

 

åssen farge skal den ha?

Endret av Ezpen

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg får tid til rekke denne gangen men regner med det.

 

Så blir med viss jeg dukker opp og viss den som står uten teamfører kjører Civic ( eneste B500) jeg har.

80 Porsche 924

04 Lexus Sportcross 

99 Audi A6

97 Toyota Corolla G6
69 Toyota Crown
91 Passat (Destroyed)
85 BMW 520 (Destroyed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår