Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

Jasså, prøver å kuppe serien til meg og Pininfarina også?

 

hehe neida... Greit at dere tar initiativ til å kjøre i gang med race, men huk tak i meg hvis dere ser jeg er på med boxen, slik at jeg kan få oppdatert med påmeldte i den første posten...

 

Kjører ny påmelding gjeldende fra i dag...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik... Da er første post oppdatert...

 

De neste som melder seg på vil da måtte ha en av følgende biler:

 

VW Scirocco, Mazda Mazadapseed 3, Civic Type R (2007) eller Vauxhall Astra.

 

Skulle helst hatt en svenske eller amerikaner i stedet for 2 japanere men...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fiksa bilen etter fargene som du la ut, så min er Hvit/Rød, med den røde "sola" på panseret.

Hva var egentlig systemet med de "Team Fargene" ? ikke mulig å endre?

 

Teamfargene i forza ser vi bare i lobbyen... så vil bare at hver enkelt lakkerer speilene i den fargen, men bilene skal fortsatt ha farger ettersom hvilke land de kommer fra...

 

Er bare å fyre opp et private race og velge 4 team, når du kommer ut i lobbyen igjen, er det en strek som er enten rød, gul, grønn eller blå ved til venstre for navnet på hver enkelt...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt gjennom fingrene denne gangen, men i flg. påmeldingssystemet skal da femte mann som melder seg på ha samme bil som førstemann, det vil da si Corrado i det tilfellet her. Men som sagt, er bare testløp nå, så ser ikke så nøye på det...

Vil likevel be om at Mazda'en byttes ut enten med Saab eller noe amerikansk, intensjonen var å ha maks ett merke fra hvert land.

 

Jeg har både Chevy Cobalt, Saturn Ion og Saab, som jeg kan låne ut... Bare si fra, så sender jeg den over i dag, slik at det blir litt tid til å teste med den.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scirocco selvsagt...

 

Må være samme grunnfarge, men den endelige dekoren er indivuell...

 

Ett merke per land, da kan vi utfra fargen på bilen se hvem som er på samme team. Blir det 4 eller 6 japanske biler, så blir det fort mange hvite biler i feltet.

 

Så ETT merke per land...

Hva vil du prøve av Saab, Chevy eller Saturn?

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4398199762_069c8ffcd8.jpg

 

4398199850_a00dca3e13.jpg

 

Vidunderet mitt, så selvsagt ikke at det var ulovlig med reklame som ikke ligger i spillet før etter jeg fikset bilen :P Har vel en mazda 3 og en chevy cobalt liggende, kan lage noen andre biler også hvis det er behov.

 

Ehh.. gi beng i det... det var med tanke å at begge teammedlemene måtte ha klin like biler, men det kan bli litt problematisk så akkurat den regelen stryker vi...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår