Gå til innhold

FM 3 - Trackday serie - Race søndag 20.00

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er for å få det så rettferdig som mulig. Du og jeg er såpass stabile og vi kjørte jo fra det meste på torsdag. Så hvis vi to skal være i team hver gang kan det fort bli til at vi vinner hver gang og det blir ikke "rettferdig" overfor de andre. Med variasjon på førere og biler hver gang, blir det litt mer uforutsigbart. Målet er å få så jevne team som mulig, ikke ha ett eller 2 team som skiller seg veldig ut i forhold til de andre.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster deg ca en halvtime med kjøring å tjene opp til en bil.

På de få timene over to kvelder jeg og tifosi har testet, har jeg bygd opp civic, fiat 500, saab 93, hyundai, volvo c30 + muligens noen som er glemt, og jeg har likevel gått i pluss når det gjelder penger, så ser ikke helt problemet her.

Det sier seg selv at alle ikke får kjøre den bilen de ønsker, og de som ikke får det blir sikkert lei ganske fort hvis de skal kjøre samme bil hver gang.

It's not the fart that kills you, it's the smell

 

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda skjønner tegninga å det er rettferdig..jeg tenkte bare på realisme ang lik teampaintjob og att teamene varer en sesong men blir vel ikke helt riktig me tanke på det tifosi nevner her oppe..jeg er uansett all in :) skal bygge litt biler ikveld..hva med regler ang paintjobb?

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har foresten forslag til teampaintjob...hva med om reglene er så enkel som att..scirocco skal være hvit..civic skal vere rød osv..resten er opp til hver enkel men hovedfargen skal vere lik?? hva sier dere om det

bare et forslag..er litt intresert i att teambilene skal vere sånn høvelig like

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt i de banene selv...

Før bilene fikk sponsormerker hadde de farger ut fra hvilke land de kom fra. Tyske biler var sølvgrå, italienske var røde osv.

Bilene skal ha en grunnfarge. Når det gjelder sponsormerker skal kun de som er tilgjengelig i Forza benyttes. Bilene må nødvendigvis ikke ha nøyaktig de samme sponsorene, men det skader jo ikke. Startnummer velger vi selv, men prøv likevel å unngå at to har likt startnummer.

 

Jeg bruker 78, til info.

 

Jeg skal lage noen race design og ta litt bilder. Blir da i nasjonsfarger, ut fra hvilke land bilen er fra...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Daniel, vi må nok holde på Teama en stund, ikke ha vilkårlig team fra gang til gang. og dekoren må selvfølgelig være like på bila i et team!

 

Er fult med her, kan bli spennende med at vi må tenke mye mer på å utnytte de få kreftene som er!

 

Om en Focus er med når dere får testa de så stiller jeg opp i Team Focus =P Hvis ikke finner jeg meg noe anna å kjøre =D

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av bilene i de forskjellige grunnfargene til de forskjellige landene.

 

Tyskland har sølv...

 

4399480794_0578f8b7cb.jpg

 

England (Storbritannia) har grønn..

 

4399480498_d5040d2032.jpg

 

Hvit med rød "sol" på Japan...

 

4398713849_1db4504ccf.jpg

 

Hvit med blå striper på USA...

 

4399479996_9625168186.jpg

 

Blå på frankrike...

 

4399479686_64ce88070e.jpg

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun disse bilene som er avbildet som er godkjent?

Isåfall er en Astra med nr 22 på sia opptatt. Jeg mener vi bør ha lik dekor på bila våre innad i Teamet, og det er litt kjedelig med plane farge, men likte også ideen om grunnfarge i bunn :)

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår