tranceman Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 (endret) Hei. Det er dårlige lys på bilen og jeg vurderer et par ekstralys. Men hvilken type tror dere passer best til denne fronten? Takker så mye for hjelp! Endret August 20, 2009 av tranceman Nytt og bedre bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 tenker du og ha ekstralysa oppe forran grillen? i tilfelle har jeg sett noen med noen standar runde tusenmetere, og det har faktisk ikke sett så ille ut... Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Et annet tips for å få bedre lys på VAG, er å koble releer på hovedlysa. Jeg gjorde det på golfen min, og fikk 3 volt mer ut til lyktene, noe som gir MYE bedre lys. Ekstralys gir selvfølgelig enda bedre lys, hella og bosch har mye fint. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 bruker bosch 225 med 100w pærer selv,det lyser helt greit:tannløs: sånn ser det ut på min: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Et annet tips for å få bedre lys på VAG, er å koble releer på hovedlysa. Jeg gjorde det på golfen min, og fikk 3 volt mer ut til lyktene, noe som gir MYE bedre lys. Ekstralys gir selvfølgelig enda bedre lys, hella og bosch har mye fint. Hvordan gjor du det? :) Hadde vært kjekt å fått bedre lys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Kjøp 2 stk relesett for ekstralysmontering f.eks på biltema. Ett sett bruker du til fjernlys, og ett til nærlys. Så henter man styrestrømmen fra de originale ledningene til lyktene, og henter hovedstrøm direkte fra batteriet med en 4kv.mm kabel med sikring. Har ikke noe koblingsskjema akkurat nå, men det skal være noe her et sted... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tranceman Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 tenker du og ha ekstralysa oppe forran grillen? i tilfelle har jeg sett noen med noen standar runde tusenmetere, og det har faktisk ikke sett så ille ut... Hei. Bilen er senka så det blir nok forran grillen ja. Har sett noen biler med små ovale ekstralys under reg-skiltet men det blir for lavt for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Jeg har et sett med originale ekstralykter for montasje i støtfangeren på Audi 80. Selges om riktig pris ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Kjøp sånne grøftelys som S2 har.. MYYE finere ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 For bedre lys kan du gjøre som meg: Bytte til V6/S2-lykter (hele) - disse gir mye bedre lys enn dine vanlige B4-lykter da hver pære har en egen reflektor i lykta. Legge opp to stk rele (et til hver lykt), noe som forminsker spenningsfall til et minimum og sparer lysbryteren din for å bli brent etter en tid. Sette Xenon-kit i fjernlys - da har man knall-lys der man trenger det, og man slipper å ødelegge fronten med store tusenmetere. Med Xenon i bare fjernlys slipper du også å blende andre, siden du slår ned fjernlyset når du møter biler uansett. Orginale tåkelys foran - hjelper litt da de lyser opp asfalten rett foran bilen. Det dumme er at man ikke kan kjøre lovlig med kjørelys/fjernlys og tåkelys tent samtidig. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hvordan legger eg ut innlegg.. finner det faen ikkje ut. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 hva mener du med å legge ut innlegg? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg