Gå til innhold

Off-Topic'n. Også kalt for svada-prat!

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, men jeg ble dømt svart flagg uten at de egentlig har godt nok grunnlag til det når det gjelder forbikjøring i gulflagg-sone, jeg lå side om side med en kadett inn i gulflagg-sonen og da stopper plutselig den kadett'n og da mener dommeren at dette var forbikjøring.

 

jeg gikk da opp til dommerene og krevde en god forklaring på detta, beskjeden jeg fikk var; du får holde deg til regelverket!

 

det er jo noe jeg i bunn og grunn gjorde også, men jeg sa jo det som faktisk hadde skjedd til dommeren og fikk beskjed om at da skulle jeg ha lagt meg bak den kadett'n. det blir jo det samme som å si at jeg skulle ha venta til kadett'n stoppet opp, for deretter å kjøre videre. sånn kan det ikke fungere. selv om den kadett'n kom jo igang rett etterpå pga at det var bare strøm som kuttet, men uansett, da har jeg jo rett i min sak.

 

 

etter løpet valgte jeg jo å selge bilen privat etter som dommerene surret bort en a-finale for meg. da hadde jeg 2 kjøpere på den, han ene bøy over den andre så da dro den første kjøperen, etter ca 15min ombestemmer kjøper nummer 2 seg å sier at denne skulle han ikke ha.. da sto jeg jo der med skjegg i postkassa da, og en bil jeg må bli kvitt for å ha rå til å bude på lyngås som er om 2 uker.

 

Resten av løpet var egentlig også bare ræva, var jo ikke slutt før klokka 7! banen blei heller aldri feid så de aller fleste understyrte jo noe helt jævlig på asfalten, det blei jo som å kjøre på is enkelte plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg ble dømt svart flagg uten at de egentlig har godt nok grunnlag til det når det gjelder forbikjøring i gulflagg-sone, jeg lå side om side med en kadett inn i gulflagg-sonen og da stopper plutselig den kadett'n og da mener dommeren at dette var forbikjøring.

 

jeg gikk da opp til dommerene og krevde en god forklaring på detta, beskjeden jeg fikk var; du får holde deg til regelverket!

 

det er jo noe jeg i bunn og grunn gjorde også, men jeg sa jo det som faktisk hadde skjedd til dommeren og fikk beskjed om at da skulle jeg ha lagt meg bak den kadett'n. det blir jo det samme som å si at jeg skulle ha venta til kadett'n stoppet opp, for deretter å kjøre videre. sånn kan det ikke fungere. selv om den kadett'n kom jo igang rett etterpå pga at det var bare strøm som kuttet, men uansett, da har jeg jo rett i min sak.

 

 

etter løpet valgte jeg jo å selge bilen privat etter som dommerene surret bort en a-finale for meg. da hadde jeg 2 kjøpere på den, han ene bøy over den andre så da dro den første kjøperen, etter ca 15min ombestemmer kjøper nummer 2 seg å sier at denne skulle han ikke ha.. da sto jeg jo der med skjegg i postkassa da, og en bil jeg må bli kvitt for å ha rå til å bude på lyngås som er om 2 uker.

 

Resten av løpet var egentlig også bare ræva, var jo ikke slutt før klokka 7! banen blei heller aldri feid så de aller fleste understyrte jo noe helt jævlig på asfalten, det blei jo som å kjøre på is enkelte plasser.

 

kjipe greier..noe lignende skjedde med meg også i a-finalen under kvallen i bergen. Bilen på 4 plass kom helt opp på siden av bilen min da vi for inn i gulflagssonen og gikk forbi meg, men de svartflagget han ikke fordiom..eg vet ikke hvorfor men men:P uansett gav eg ikke opp håpet og bestemte meg for å presse han ut på yttern av svingen slik at eg tok tilbake 3plassen x)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo'n ble med hjem, men den blir henta til helgen og prisen gikk opp litt også gitt;). så da får jeg kjørt gamle bilen til Tove på lyngås, bare med annen utveksling og lavere hjul, så den drar lett på de kreftene som bor i den.

 

du misunnet meg med det aircondition annlegget i mondeo'n din Espen, faen så deilig på en varm dag a gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF, eg klarte å kresje bilen min på trening idag eg!! veldig ikke gøy og IKKE MINST PATETISK!! men det eneste så røk var radiatoren, men trynet på bilen ble jo litt ommøblert..jævlig leit.. menmen..noen her som vet om radiator fra 320 eller 325 funker på en 528i ? :D

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår