Gå til innhold

Off-Topic'n. Også kalt for svada-prat!

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaajust .... no ha eg mala rcn prosjekte mitt hvitt inni... ser jo ut som en hvit neger :D nei nå blir det å vask seg og ut på den lokale råner stripa her med stor cedesen...

 

flere som råner ikveld ? :D

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iallefall nokk skruing her i gården..

 

driver febirilsk på og skal få gnist i bmwn...til nå uten hell...

 

skal ut nå og måle om svinghjuls sensoren er iorden .

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i gården er det ikke mye og gjøre har begge løpsbilene på motorsenteret så jeg går bare og gleder meg til dem skal hjem:P

 

bare gatebilen her hjemme nå og den skal jeg ikke gjøre noe med enda for nå går penga til løpsbilene først;)

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skal ikke glemme den men den får nokk vente til bc sesongen er i gang og løpsbilene er helt ferdige:P

 

jeg tror fettern min har bytta en del bremse deler på gatebilen før jeg kjøpte den, men jeg må bytte topppakninger på den også er det noen små rustflekker i skjermer som skal tas før det blir mere men ellers så tror jeg den skal være grei:P er litt mye jobb til og bynne med samtidig som løpsbilene ikke er helt klare enda.

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye er det igjen på gatebilen din? jeg har fått stå inne med bilene i ferien, så skal male dem i ferien tenkte jeg:D

 

den skal bygges om fra automat til manuell, så jeg har jo litt å gjøre da;). gidder ikke kjøre automatgira gatebil ass, med mindre det hadde vært en deilig merce. hehe.

 

aha, genialt;). fortsatt rosa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, i år blir vi til og med en golf til som skal kjøre junior trening også var det noe snakk om en til tror jeg men det er vel ikke helt sikkert, så da blir vi hvertfall 3 med rosa biler:P

 

henrik kommer også tilbake i år med ny bil etter at han taka med sierraen men nå kommer han i en "litt" mindre bil da... Fiesta.. men tror den skal gå bra har ikke prøvd den enda noen av oss men vet motoren går bra for den satt i en mondeo jeg hadde før stv`n:P hentern i hamar 21. april.. Siste liten;)

 

Manuell er vel mest moro det:P har det i gatebilen jeg også:D

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeii.. hørtes genialt ut. hvem er de nye medlemmene? er det noen kjente?

 

stygg den rullinga til henrik, den er noe av det styggeste av en rulling jeg har sett på lang tid.. den så ordentlig vond ut.

 

ja også så mye effekt-tap det er i ei automat kasse da, er jo lite nok hk i den slappe 2liter'n fra før også forsvinner jo alt av krefter i den automat kassa i tilleggg så sånn den er nå så er det helt tragisk hvor dårlig den går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår