Gå til innhold

Off-Topic'n. Også kalt for svada-prat!

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

såpass ja, glad jeg ikke har automat da:P

 

Han med Golfen skal heter også Daniel;) han bor på konnerud, jeg viste ikke hvem det var før han kom på motorsenteret i fjor høst:)

 

også er det søstra til ole anders som skal kjøre colten som stine hadde, men vet ikke helt om hun skal kjøre i år eller hva jeg men jeg tror den skulle bli rosa hvis hu sku kjøre hvertfall.. Tom Erik, altså starteren med snurrebarten spørte hvertfall om hu kunne ha rosa hvis hu skulle kjøre:P

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, han får ikke lov trur jeg, av dama hans... virker i hvertfall sånn, får når han ble sammen med hu så kjøpte hu også bil også plutselig skulle ingen av dem ha bil lenger og ole anders var jo bare med henne hele tia så tom erik(stefar) har gitt opp ole anders...

 

har en følelse av at det kommer til og bli mye mondeo snart jeg:S jeg veit ikke men det er jo mange av dem så merkelig om ingen bruker de snart:S vurderte og bruke 24v mondeon min til bc men fant ut det blir en ganske grei men nymotens gatebil:(

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja såpass ja.. jaja dem får styre på. hehe.

 

24v går sikkert fært da. men som du sier også en god gatebil vil jeg tru.. og tro meg når du blir 18 og vil kjøre mye så har du lyst til å kjøre noe ordentlig, man blir drittlei bilcross-standard, jeg skulle gjerne hatt en nymotens merce E-klasse som gatebil jeg ass. gjerne litt slapp motor også sånn at bare kunne daffa rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa det er klart det er morro og ha noe som går sånn at man slipper og skru og holde på med noe ræl som aldri går som det skal, men det er jo litt moro da med eldre mere Harry biler, wonderbaum og RS`felger;)

 

24v ekke så gærn`t men jeg og fattern prøvden når vi henta den hjem og da drar den ikke så veldeg mye før man når 80 ca, da merker man mer at man har litt power liksom for det er V6 vett:P

 

jeg har lurt på og ha eldre biler sånn ved siden av mondeon bare for da har jeg alltid en som går i hvertfall:)

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vettu hva, granada skal jeg hvertfall aldri kjøpe meg, med mindre det er for å kjøre på jorde med.

 

merce 190 2,3 16v har jeg hatt lyst på lenge, men da må den være strøken. også selvfølgelig en dynabel brøler baki med gromme høytalere. da hadde det vært slutt på og sitte inne hjemme ei god stund hvertfall.

 

Gardermoen er dritartig. også får man lett kjørt veldig taktisk der fordi det er brei bane rundt hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var og så på en gang og da gikk det fort og banen så ganske brei ut rundt hele:)

 

Hehe Granada er da stemplet som harry da;) synes den kler sjalusi og badlook jeg da:P Men den har jo en fin sang om seg da...

 

huff nei granada skal jeg aldri bruke på veien eller på banen gitt.

 

ja du burde prøve gardermoen en gang. artig bane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp skal prøven.

 

bare 25 dager inkludert påskeferie nå så er det hakavika:D

 

gleder meg jeg, håper på finale i år også da for kom jo i b. finale siste løpet på hakavika i fjor men da med en forstilling som var skyvd litt bakover tidligere på dagen og da fikk jeg ikke svingt med 14" rallyhjula så måtte kjøre med gamle gatedekk på 13" for og få svingt og da kom jeg sist ut av startplata med startspor 6 og kom inn på tredje, 8. plss totalt da:D

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår