Gå til innhold

Off-Topic'n. Også kalt for svada-prat!

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer nok en gang Espen, du har virkelig bevist at du kan kjøre bil. flere av ''de store gutta'' nevnte det også. webern,busen,bryhn,grønvold og sikkert mange flere som like kjøringa di også. jeg likte det veldig godt så for meg spiller det ingen rolle om du tok meg i b-finalen;)

 

jeg hadde jo vært ganske klart og tydelig i a-finale om ikke coil'n min kødda i 2.omgang, da hadde jeg mest sannsynlig hatt 30 poeng men som vanlig har jo jeg uflax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nok en gang Espen, du har virkelig bevist at du kan kjøre bil. flere av ''de store gutta'' nevnte det også. webern,busen,bryhn,grønvold og sikkert mange flere som like kjøringa di også. jeg likte det veldig godt så for meg spiller det ingen rolle om du tok meg i b-finalen;)

 

jeg hadde jo vært ganske klart og tydelig i a-finale om ikke coil'n min kødda i 2.omgang, da hadde jeg mest sannsynlig hatt 30 poeng men som vanlig har jo jeg uflax.

 

ja i andre omgang stoppa vi jo begge:P

 

jeg hadde alt i alt bare 17 poeng jeg:)

 

skal du kjøre på kongsberg a daniel? eller hvard?:)

http://www.teamrosa.com

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. lå veldig bra ann te og få kvalikk plass på første runden men så blei den ene bakskjemen plutselig veldig rosa gitt =S

Men du kjørte bra i A finalen det skal du ha^^ Ja hadde tenkt te og prøve meg på kongsberg, men litt div som må fikses på bilen først:)

Endret av hvard

Div Volvo Bilcross

Volvo 940t 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår