Gå til innhold

"Den rosa panter" cruiset rundt i Lillestrøms gater Fredag 19.12.03

Ranger emnet


speedy

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.....

 

Kanskje noen som liker en skyline synes det er kult å se en? Hva klager dere på egentlig?? At jeg har skaffet norges første R32GTR? som er LHD.... fy faen for en dust jeg er...

 

I norge er det ikke lov å tjene penger... det er ikke lov å ha spesielle biler. Vi alle burde egentlig vært som de som klager på denne tråden. Levd et A4 liv.... da hadde dere vel blitt fornøyd?

Vi skulle alle hete ola og bjørn og hatt de samme klærne og spist den samme maten.

 

Når bilen til bjørnstad ble tatt bilde av hvor var dere da? hvorfor klagde dere ikke på den?

 

Og det er ingen som tvinger dere til å lese denne tråden, bare gi faen i å lese den hvis den plager dere. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... la nå asim få nyte bilen sin nå da, og alle fans'ene..

 

folk tregner å skryte litt av bilene sine, er bare sunt det...

 

Jeg har ikke noe i motå høre på andre's "skryt".. men det er morro da andre enn eier skryter av bilen det gjelder da, og tom starter ny tråd med det enmet osv..

 

 

hihi..

 

Stå på :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

hmmm.....

 

Kanskje noen som liker en skyline synes det er kult å se en? Hva klager dere på egentlig?? At jeg har skaffet norges første R32GTR? som er LHD.... fy faen for en dust jeg er...

 

I norge er det ikke lov å tjene penger... det er ikke lov å ha spesielle biler. Vi alle burde egentlig vært som de som klager på denne tråden. Levd et A4 liv.... da hadde dere vel blitt fornøyd?

Vi skulle alle hete ola og bjørn og hatt de samme klærne og spist den samme maten.

 

Når bilen til bjørnstad ble tatt bilde av hvor var dere da? hvorfor klagde dere ikke på den?

 

Og det er ingen som tvinger dere til å lese denne tråden, bare gi faen i å lese den hvis den plager dere. :mad:

 

 

ingen som har dissa bilen din. de aller fleste her syns det er kult at du har kjøpt en r32 gtr, med venstrestyring og alt! det er det ingen tvil om. det noen her reagerer litt på er at det lages tråder om alt mulig for tiden. ingen har i denne tråden sagt noe negativt om hverken deg eller bilen? du må slutte å ta alt opp i verste mening.

 

God Jul :)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

ingen som har dissa bilen din. de aller fleste her syns det er kult at du har kjøpt en r32 gtr, med venstrestyring og alt! det er det ingen tvil om. det noen her reagerer litt på er at det lages tråder om alt mulig for tiden. ingen har i denne tråden sagt noe negativt om hverken deg eller bilen? du må slutte å ta alt opp i verste mening.

 

God Jul :)

 

Jeg har da ikke sagt at noen har dissa bilen min. Hvor leser du det?

 

Det jeg reagerer på er at folk klager på tråden. Get it?

 

Og jeg har aldri skryti av bilen min, er ingen som skryter av den heller, det er blir bare nevnt at den ble observert, og som sagt tidligere hvis du ikke liker det så ikke les.... Er ikke værre en det.

 

God Jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Hva klager dere på egentlig?? At jeg har skaffet norges første R32GTR? som er LHD.... fy faen for en dust jeg er...

 

I norge er det ikke lov å tjene penger... det er ikke lov å ha spesielle biler. Vi alle burde egentlig vært som de som klager på denne tråden. Levd et A4 liv.... da hadde dere vel blitt fornøyd?

Vi skulle alle hete ola og bjørn og hatt de samme klærne og spist den samme maten.

 

så hvorfor i alle dager drar du inn dette da? det har da absolutt ingenting med tråden å gjøre. dere moderatorer klager på at folk lager tråder helt på måfå, og når andre reagerer på det samme blir det også feil? men er kansje anderledes når tråden handler om en moderator? :rolleyes:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

så hvorfor i alle dager drar du inn dette da? det har da absolutt ingenting med tråden å gjøre. dere moderatorer klager på at folk lager tråder helt på måfå, og når andre reagerer på det samme blir det også feil? men er kansje anderledes når tråden handler om en moderator? :rolleyes:

Hadde tenkt tanken å poste noe slikt selv.. men du rakk det før meg... ta det med ro nå folkens! Det er jo JUL! :D

 

bilen er rå den!

 

Ser forresten en mørk blå rs6 her hver dag.. Rå bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Asim Go Asim. Stop cryin' Jeg skulle ønske folk kunne være litt positive. Har vært ******* mye klaging og grining i det siste. PS. Asim: Jeg vil se bilde av bilen din;) Elsker Skyline *sikle* Kom til Oslo

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så blir jeg glad hver gang jeg får "bekreftet" at en ny grombil ankommer landet. Nå har det ikke vært noen "bekreftelser" på at bilen til asim har kommet til landet, og det er jo tross alt en hel del mennesker som har "ventet" på denne bilen. Jeg visste logisk nok at bilen var kommet, men jeg tror det er mange som tenker i samme bane som meg. Jeg synes norges bilmiljø fortjener å få vite når en slik bil ankommer landet. Om noen ikke liker det, så ikke les tråden. Dere skjønte jo hva dere gikk til når dere klikket dere inn hit, og da mister dere vel automatisk enhver rett til å klage? Det blir litt som å gå inn gjennom dørene på felleskjøpet, for så å klage på at de bare selger traktorer og fjøs-utstyr der inne :rolleyes:

En tråd som dette ødelegger ikke forumet, men det gjør derimot alle klagepostene som dukket opp i denne tråden.

 

God jul

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår