Gå til innhold

"Den rosa panter" cruiset rundt i Lillestrøms gater Fredag 19.12.03

Ranger emnet


speedy

Anbefalte innlegg

Jaja, sånn kan det gå:rolleyes: Sjokk rosa eller?

Gleder meg til å se den. Hehe.

Bilder????????????

Asim: Jeg begynner å grine snartaneglsmili babyhmm?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe... dere skulle ha vært på jessheim på lørdag. da var asim og jeg ute å cruisa i "the pink panter" som bilen er blitt så fint døpt. når vi kom opp på jessheim så kjørte vi råne runden 3 ganger så parkerte vi på statoil. tok ca 3min så var statoil plassen full av folk som så på bilen ! :D var litt morro det. det er en faens så feit bil ! :D

 

 

*go asim go* tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Asim......stemmer det at du kommer en tur til tryvann 3. juledag?....

 

Det stemmer.... vinterdekkene kommer på imorgen 24.des. Og skiltene er ordnet med... (metall prøveskilt i helt til nyttår). skal bli gøy å prøve den med vinterdekk, har kjørt rundt på 235/40-17 i en uke nå.... like spennende å stoppe hver gang..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du til tryvann. Jeg må ha klokkeslett. VIKTIG Jeg MÅ få sett denne bilen i virkeligheten

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen Asim, gratulerer. Den er helvetes kul.

 

Vil du fortelle hvor mye du måtte betale i toll og avgifter for den eller er det hemmelig?

 

Er dette den eneste Skyline GTR'en med norske skilter? Har hørt så mye rart. Noen sier at det er ingen, mens andre påstår at de har dragga mot opptil flere...

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår