Gå til innhold

"Den rosa panter" cruiset rundt i Lillestrøms gater Fredag 19.12.03

Ranger emnet


speedy

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Slim!

Fy faen Asim, gratulerer. Den er helvetes kul.

 

Vil du fortelle hvor mye du måtte betale i toll og avgifter for den eller er det hemmelig?

 

Er dette den eneste Skyline GTR'en med norske skilter? Har hørt så mye rart. Noen sier at det er ingen, mens andre påstår at de har dragga mot opptil flere...

 

Asim sin har vel ikke norske skilter den heller.

 

Det finnes en sølvfarga R33 GT-R med skilter, på forhistorisk motorkjøretøy et eller annet grunnlag. Den har lovlige norske skilter. Men, det er vel ikke lov til å bruke bilen så veldig mye med de skiltene akkurat.

 

Ellers har du den blåe R33 GT-R'n som var på Autofil, han hadde Norske skilter. Men, de tilhørte en Audi A4 ;)

 

Jeg fikk høre noe om at en Skyline R34 GT-R er på vei til Norge nå :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde lokalkjendis skylinen som er her i stavanger område, som kjørte "260" i 50 sonen (media er kule, men det va vel egentlig ca 150!) kjører på engelske skilter, noen hevder at det er hong kong skilt. Tror der står ett eller annet med gtr på dem. Har sett to skyliner her, men begge to har vært med utenlandske skilt. Tror det er litt slit å få myndighetene til å akseptere disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er vel egentlig at alle sitter å jatter i munnen på hverandre...

 

dette er akkurat som ufoer...man vet ikke hva man skal tro fordi det bare er løst snakk men ingen faste bevis.

 

for dem som vet sikkert ja eller nei, kan ikke dere scanne inn noen papirer på at det er mulig å få regga en nissan skyline i norge.

 

for dere som fortsatt vil argumentere her med et vanlig innlegg, så kan jeg informere at kun et fåtall vil tro deg, å når dem skal fortelle det vidre, så fikser dem litt på historen sin fordi dem ikke husker alt ;)

 

hørt om sagn? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man sliter med skilt på Skyline, er ikke dette at bilen ikke er typegodkjent i Europa? Det er det jeg har fått med meg, men da synes jeg det er litt rart at Skyline går å få registrert i England, men dette har vel noe med at de har venstre kjøring i England.

 

Noen som har eksakt informasjon om dette?

 

 

Håper Asim og Awex får fullført planen om å få registrert Skyline i Norge. Men, da er jeg redd for at dette blir en bil det blir MANGE av her, litt kjipt.. Men, rå bil da. Synd jeg ikke har så mye penger! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte

 

Du har rett den har aldri blitt typegodkjent i europa av TUV eller ECE.

 

Mens i england har de en forenkla godkjenning av biler på biltilsynet. Den skal kunn oppfylle noen enkle krav. Er en grunn til at england er verdens største kit car bygge land. Man får jo foresten regga en seng osv med motor i england ;)

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

At noen lager en tråd når de ser bilen din er bare et tegn på at du har gjort noe riktig ;)

 

Snufs, ingen lagde tråd om det da jeg henta bilene mine...

 

hihi... men så liker ikke jeg oppmerksomhet så mye eller (litt ja, men MYE MYE lissom, det blir for mye og si.. )

 

til Asim:

 

Grattis med tøff bil :D får håpe jeg får grini til meg en sitttepåtur i den til sommer'n :D må væra en opplevelse å sitta på med en kult(?) bil som er blitt like stort ikon som de gode gamle engeksle sportsbilene... :D

 

Stå på ... gleder meg til sommer'n alt :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uanzett alle meninger er det en fet bil! Grattis så mye! Drømmer et til for å realiseres!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Det stemmer.... vinterdekkene kommer på imorgen 24.des. Og skiltene er ordnet med... (metall prøveskilt i helt til nyttår). skal bli gøy å prøve den med vinterdekk, har kjørt rundt på 235/40-17 i en uke nå.... like spennende å stoppe hver gang..... :D

 

Så deg på bilextra på ryen i dag.....artig bil.....men litt av en farge....heheh

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

Den røde lokalkjendis skylinen som er her i stavanger område, som kjørte "260" i 50 sonen (media er kule, men det va vel egentlig ca 150!) kjører på engelske skilter, noen hevder at det er hong kong skilt. Tror der står ett eller annet med gtr på dem. Har sett to skyliner her, men begge to har vært med utenlandske skilt. Tror det er litt slit å få myndighetene til å akseptere disse bilene.

 

Såvidt jeg vet er ikke bilen hans registrert noen steder, hverken i hong kong eller england. Skiltene er laget av kelly's eller noe, og er bare for "show".

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår