tiiim Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en diode? Altså en slik: http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=2062579 Er altså IKKE ute etter diodelys, venligst se linken og bildet for å vite hva jeg er ute etter!!!!!! Vet at Biltema, Clas Ohlson og Torshov bilrekvisita ikke har. har også søkt i div. norske nettsider og ikke funnet en dritt. Kjedelig å måtte vente 2mnd på en slik med import via jetcarrier og alt... blir jo ganske dyrt også til slutt.... SÅ om noen vet, HYL UT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pein_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 http://www.meca.no Artikkelnummer: 1127320482 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 hm.. takker.. men dette er i sverige samt at nettbutikken ikke virker :( Så håper noen andre vet noe... Ender vel med import fra USA, rart det ikke er hyllevare hos feks biltema egentlig... en diode tar ikke akkurat mye hylleplass.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pein_ Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 vet ikke hvor du bor, men du har vell sikkert en Meca butikk i nærheten. F.eks Østre Akervei 68, 0581 Oslo, di har dem på lager i vertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Stikk innom et radio-/tv-verksted og spør pent om de vil selge en. Ofte selger dem ikke løse komponenter, men det er jo lov å spørre. EDIT Husker ikke om de selger til privatpersoner, men titt litt her: https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/catalogstart.do?tab=catalog Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en diode? Altså en slik: http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=2062579 Er altså IKKE ute etter diodelys, venligst se linken og bildet for å vite hva jeg er ute etter!!!!!! Vet at Biltema, Clas Ohlson og Torshov bilrekvisita ikke har. har også søkt i div. norske nettsider og ikke funnet en dritt. Kjedelig å måtte vente 2mnd på en slik med import via jetcarrier og alt... blir jo ganske dyrt også til slutt.... SÅ om noen vet, HYL UT!!!! Det normale er jo å handle slikt fra Elfa som forøvrig holder til i oslo... Linken til Chevy350 vil ikke virke. Gå inn på http://www.elfa.se og velg norge og søk på 1n5404 Da er det bare å legge så mange du vil ha i handlekurven og vente på pakke. Og ja, de selger til privatpersoner. Dette kan du også handle hos radioshack, digikey etc. å få dem til å sende direkte hjem til deg uten å bruke jetcarrier. Det blir jo helt unødvendig for et lite brev. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Dersom du ikke får kjøpt på et lokalt verksted, så blir det vel forholdsvis dyrt å bestille sånt fra f.eks. Elfa.. Jeg hadde kjøpt dem på eBay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Hva skal du bruke den til ? :well: Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 ...takk for utrolig mye hjelp. Suste rundt ved sandaker i oslo igår kveld og fikk plutselig øye på Elfa-butikken. Så drar innom der en dag det er åpent :P Takk for all hjelp! nå skal jeg vel få skaffet meg en diode :D Hadde en diode tidligere men klarte å miste den da jeg demonterte bilen for EU-kontroll. Og, dioden bruker jeg får å koble fjern-og nærlys sammen. (slik at nærlys lyser sammen med fjernlys).... Skal poste bilde av resultat og hva jeg mener når dioden er i boks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 de har ijallefall på clash olson i kr.sand vet jeg så de burde ha det flere plasser også da. men ellers er elfa bete forslaget kan eventuelt lodde ut ei i fra en gammal tv eller noe anna man ikke bruker lengre eller noe som ikke funker. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 bleken.no har ihvertfall bare å gå inn på webshoppen og søke på 1N5408 Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 bleken.no har ihvertfallbare å gå inn på webshoppen og søke på 1N5408 Selger de til privatpersoner? NJET... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Takker igjen for all hjelp. Har selv vært litt treig, ettersom Elfa ligger i Oslo og jeg bor i bærum (må gjennom to bomringer, noe jeg hater)... Men tar en tur bort imorgen, skal loggføre alt så dere får resultatet, hehe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hvordan gikk det? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 ..gikk kjempefint. Fikk 2 stk dioder til 5kr. Så er ikke det dyreste i verden :p Skal få tatt et bilde av resultatet når jeg orker å leke med kameraet i kulden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg