Gå til innhold

Gr a bil til salgs på mobile.de

Ranger emnet


240ft

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har ikke jeg studert noen gr a biler før, men skal forskjermene se sånn ut? At buen går over liste uthevinga?

 

Det så jeg ikke før nå.. Har igrunn heller aldri sett noe slikt.. Mulig det er homemade skjermer ellernoe..

 

Forresten, noen som vet hva det er som er til venstre for clutchpedalen? Samt det som er i bagasjerommet? :P Noe greier til de hydrauliske jekkene?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg ikke før nå.. Har igrunn heller aldri sett noe slikt.. Mulig det er homemade skjermer ellernoe..

 

Forresten, noen som vet hva det er som er til venstre for clutchpedalen? Samt det som er i bagasjerommet? :P Noe greier til de hydrauliske jekkene?

 

yepps den ved foten pedalene er 1 av jekkene

 

faen skulle godt ha kjøpt den !!!

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes at noen driver kronerulling og at den kan komme hit til landet...

Men det er jo førsteman til mølla..

 

Det du ser i bagasjen er jo fuel opplegg doble pumper og filter med catch tank.

 

og layouten på det stemmer helt overens med de gamle RAS bilene, som forøvrig var det teamet som kjørte med disse blå stripene på siden. "Nordica Warstripes" (nordica sponset) spørmålet da er jo om det faktisk er en gammel RAS bil?????

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har jo ikke den doble bensinpåfyllinga i bagasjen ser det ut som? men det er jo ingen tvil om at dette er en ekte grp a, med tanke på jekkene, senterbolt osv..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være bilen peter kröeber kjørte på 80 tallet under IPS mener jeg? i annen dekor som kan være smekket i ettertid, eneste bilen som det er ukjent eier på mener jeg - om det ikke er den må det være en som er bygd i ettertid, ikke vet jeg.

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett, bra objekt. Skulle gjerne vist mere om denne.

Historie, motor osv.

Var noe rart med bakskjermene da, og så ut som om det var lexanruter.

Er det rett motor, girbox og axel er det jo slett ingen upris.

 

du får ta å kjøp denne du trond så er du den eneste i norge iallefall som kan si dæm har 2stk volvo 240 grp a bila i bilparken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår