Gå til innhold

maztro

Bruker
  • Innholdsteller

    143
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om maztro

  • Bursdag 08/08/1991

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • MSN
    sti_rob@hotmail.com
  • Bosted
    Harstad

maztro's Achievements

  1. kapp kanten i hjulbuen så er du sikkret :)
  2. er blant ant oljepumpe og overhalingssett til en opel corsa 1998 modell. x14xe motor. har fått fortalt at di "artenativ delene" fra carparts ikke er no tess så betaler gledlig for og få kvalitet i slike ting som oljepumper osv.
  3. hvor kjøper dere deler til opel ?
  4. etter hva jeg har hørt fra andre med slik motor er dette en stabil motor sålenge mann ikke skall ha mer efekt. ved mer efekt ville jeg personlig byttet ut rådene vist det skall stilles opp en del trykk.
  5. jeg ville vertfall byttet til stivere dempere. blir for "lebbjete" med bare senk. men blir nå litt stivere vertfall
  6. ja. du kan jo monter single coiler på. da trenger du jo ikke fordeler.
  7. er vell mail som blir brukt i disse dager. jeg jikk igrunn bare till nermeste trafikkstasjon og spurte selv hva jeg måtte jøre for og få godkjent fk i 240. fikk kriteriene og en mail adresse og sendte søknad om motorbytte.
  8. detta med toppen er utrolig viktig. hjelper ikke og ha en enorm turbo å datasprut og tro at hestene kommer. fordel og ha en topp som flower til den efekten du er interisert i og og få. en bra kam gjør en go del på den jobben og. med dette er noe du burde snakke med fagfålk om. ettersom at dette er noe du burde ha spesialtilpasset etter hvordan oppsett du har og turtalsområder. til forbedringer så anbefaler jeg og få en walbro pumpe i tanken. 3" eksos isten for 2,5", og h-profil råder istede for ft / fk råder. vil du ha mer ladetrykk er det en fordel at motoren får nokk bensin samtidlig som at eksosen ikke bremser opp, rådene dine burde holde 1,3 bar. men har hørt mye forskjellig om det.
  9. hmmm. hvordan bruksområde er du ute etter ? har jo denne her http://www.summitracing.com/parts/DTL-912A588/ denne er det jo endel så bruker på "gatebilene" sine. denne er en grei diff om mann skall ha bilen på gata og litt på bane. har en go del på http://www.bakaxel.se/diffsparrar.html[/url/] der står det jo litt kort fortalt om hvordan bruksområder osv di ferskjellige er til mvh Stian
  10. b204ft er to liters utgaven av 16v. tror dette var den eneste 16v modellen med turbo. rett meg om jeg tar feil. må bytte stempler eller dreie ned 2mm? "mener og ha lest dette" hvist toppen skall på b230 / b23 et, ft , fk
  11. får godkjent volvo sine 8ventiler turomotorer opp til 220 hk.. må ha kvitering på motor. godkjenningspapirer fra volvo. ventilerte skiverbremser. og noen plasser må du kansje legge fram bremsepirer på motor. og sikkert noe jeg har glemt.
  12. om det er b230et du har så må du jo ha resirk ventil. vist ikke må du plugge ijenn det ene hullet. ( det som går fra resirk og inn mot lmm ) om du enda har orginale slanger da.
  13. standarproblem på disse bilene. er garantert tankarmaturet som tuller. samme på min bil. byttet og vips det fungerte ijenn =)
  14. har sett folk har gjort det før så det går, men er trang om plassen
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår