Mikkel Bruer Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Regreim også?:S Hørtes merkelig ut http://www.autohausaz.com har sånt! Og det er ikke utgått der, og det ertyskland varer..Så spørs vel om du har gitt dem litt feil info på Møller;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Både den og reg. reim + de fleste andre deler er utgått desverre. Hørte med de igår Den slangen der passer til MC, 1B, 2B og 3B motorene (alle type44 2,2t biler). Som Mikkel sier, snodig at dem skal være fri for den slangen... :hvaskjera Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Den slangen der passer til MC, 1B, 2B og 3B motorene (alle type44 2,2t biler). Som Mikkel sier, snodig at dem skal være fri for den slangen... :hvaskjera Regreima jeg stussa på men...heh. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Regreim også?:S Hørtes merkelig ut http://www.autohausaz.com har sånt! Og det er ikke utgått der, og det ertyskland varer..Så spørs vel om du har gitt dem litt feil info på Møller;) Så nok selv med egne øyne at det var utgått desverre. Han sa at eneste mulighet for å få fatt i var uoriginal... Dette ifølge ETKA som Møller bruker. Kan godt være han misforsto meg, men jeg ga han riktig info;) Den slangen der passer til MC, 1B, 2B og 3B motorene (alle type44 2,2t biler). Som Mikkel sier, snodig at dem skal være fri for den slangen... :hvaskjera Slangen fant jeg faktisk. Googlet på delenr. og vips, der var den. Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Var innom Norsk Bildelsenter isted og fant et skilt jeg ville ha: Men grunnet prisen var under minimumsgrensen til å sendes slo jeg like gjerne til et par av disse: 55/35 mm Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Håper ikke du kjørte til tyskland for 5 reflekser :p Her er rute jeg kjørte :scooter: : http://maps.google.no/maps?f=d&saddr=Troms%C3%B8&daddr=E6+to:E6%2FOlav+Tryggvasons+gate+to:Ukjent+vei+to:21+to:55.603178,13.007813+to:A352+to:Dortmund&hl=no&geocode=%3BFZKjAgQdYi_rAA%3BFRjqxwMdPJ2eAA%3BFcJ2lgMdLga3AA%3BFTZxkQMdNJWzAA%3B%3BFawmIAMdUJ6TAA%3B&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=5&sz=7&via=1,2,3,4,5,6&sll=55.899956,13.458252&sspn=5.385623,16.907959&ie=UTF8&ll=62.206512,15.117188&spn=18.094523,67.631836&z=5 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da får jeg tilsendt Cosworth turbo og noen 535 dyser(?) denne uken. Blir det for mye å sette på en Cossie turbo? Større IC og kjølevifte til turbo må jeg nok ha + litt eksosjobb, men noe annet enn det med tanke på innmat? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da får jeg tilsendt Cosworth turbo og noen 535 dyser(?) denne uken. Blir det for mye å sette på en Cossie turbo? Større IC og kjølevifte til turbo må jeg nok ha + litt eksosjobb' date=' men noe annet enn det med tanke på innmat?[/quote'] Ingen ting av det der passer. så det er bare å sende videre.. Turboen har annen flens, og intergret WG... Dysene er jo da bare 4 stk om de er til cosworth? Og du har fortsatt mekanisk innsprut så du får ikke brukt dyser fra noe el.innsprut bil... Kjølevifte til turbo?:S Du trenger ikke større IC på en stund heller.. Motoren tåler sånn bortimot 350hk orginal, men klart. Alt kan rase uansett.. Eneste måten du kan få mer hk enn du har er å bytt innsprutet med noe datasprut av noe slag!"! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ingen ting av det der passer. så det er bare å sende videre.. Turboen har annen flens, og intergret WG... Dysene er jo da bare 4 stk om de er til cosworth? Og du har fortsatt mekanisk innsprut så du får ikke brukt dyser fra noe el.innsprut bil... Kjølevifte til turbo?:S Du trenger ikke større IC på en stund heller.. Motoren tåler sånn bortimot 350hk orginal, men klart. Alt kan rase uansett.. Eneste måten du kan få mer hk enn du har er å bytt innsprutet med noe datasprut av noe slag!"! Dysene har jeg ikke tenkt å bruke. Men gåt vel an å få laget et manifold med ny flens? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pafoto Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvis du har kjøpt de WeiTec fjerene som Norsk Bildelesenter skriver er til 200 44q så er fjerene du har kjøpt til Audi 100 c4... Dem passer, men BT godkjenner dem ikke. Jeg bestilte disse til min 200, men dem ble ikke godkjent siden TÜV papirene henviste til c4 karosseri og andre vektfordelinger. Men nå veier nok bilen din mindre en min 20v, så mulig dem ser det noe annerledes der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hvis du har kjøpt de WeiTec fjerene som Norsk Bildelesenter skriver er til 200 44q så er fjerene du har kjøpt til Audi 100 c4... Dem passer, men BT godkjenner dem ikke. Jeg bestilte disse til min 200, men dem ble ikke godkjent siden TÜV papirene henviste til c4 karosseri og andre vektfordelinger. Men nå veier nok bilen din mindre en min 20v, så mulig dem ser det noe annerledes der. hæ? Det er jo ganske idiotisk av de å legge de ut under 200 da hvis de ikke blir godkjent med de p.g.a feil vektfordeling:S Her er ihvertfall link: ASP=4828188[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=200[O]amp;Year=1990[O]amp;Klasse=11"]Senkefjærer Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dysene har jeg ikke tenkt å bruke. Men gåt vel an å få laget et manifold med ny flens? Så du ikke hva jeg skrev? Cosworthturboen har annen flens og INTERN wastegate.. Du har EKSTERN, altså den er montert på eksosmanifolden..Så da må du lage ny manifold, som ikke akkurat er bare å hive sammen noen rør. Samtidig som du tjener null på det.. Og hvorfor skal du bytte til cossieturbo? Den holder til oppunder 300hk på en 2liter 4'er.. Så at den skal klare mer enn din K26 har jeg endel tvil om! Og om du hadde tenkt åbruke dysene eller ikke, så går det IKKE å bruke de.. Skal du ha mer hk, så må du bytte innsprut, ferdig med dass ;) Skjønner? Håper ikke du har kjøpt de delene.. :p Katalogen til NBS er ikke helt til å stole på.. Står at de passer 6sylindra og diesel, og såvidt jeg veit ble 200 aldri levert med diesel eller 6sylindra motor :) Men 100 C4 ble det. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Så du ikke hva jeg skrev? Cosworthturboen har annen flens og INTERN wastegate.. Du har EKSTERN, altså den er montert på eksosmanifolden..Så da må du lage ny manifold, som ikke akkurat er bare å hive sammen noen rør. Samtidig som du tjener null på det.. Og hvorfor skal du bytte til cossieturbo? Den holder til oppunder 300hk på en 2liter 4'er.. Så at den skal klare mer enn din K26 har jeg endel tvil om! Og om du hadde tenkt åbruke dysene eller ikke, så går det IKKE å bruke de.. Skal du ha mer hk, så må du bytte innsprut, ferdig med dass ;) Skjønner? Håper ikke du har kjøpt de delene.. :p Katalogen til NBS er ikke helt til å stole på.. Står at de passer 6sylindra og diesel, og såvidt jeg veit ble 200 aldri levert med diesel eller 6sylindra motor :) Men 100 C4 ble det. Fikk med meg det du skrev om integrert WG jo, men tenkte ikke over det så mye:P Turbo'n og dysene fikk jeg med på kjøpet av bilen;) Men går nok an å få solgt det;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Katalogen til NBS er ikke helt til å stole på.. Står at de passer 6sylindra og diesel, og såvidt jeg veit ble 200 aldri levert med diesel eller 6sylindra motor :) Men 100 C4 ble det. Stemmer nok det... Audi 200 ble KUN levert med rekkefemmer. Men Audi 100 (type44) ble faktisk levert med femmer-diesel (1T - 2.5tdi, R5, 120hk). Kun som 1990 mod, og noen ytterst få produserte. ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Reagerte litt på det der diesel og sekser - greiene og:P men finner ut om det passer eller ikke:P Hiver mest sannsynlig på fjører i helgen om alt går etter planen. Så får jeg håper på at jeg får slangen fra IC til innsug og. Bestilte gjennom 034motorsport.com. Likte kundeservicen deres veldig godt! Går til innkjøp av partytelt fra Biltema som jeg kan stå under og:P langt ifra den ultimate løsning, men god nok for en fattig kar som meg... Så da blir det innkjøp av partytelt, fjørklemme + de fjørene som er på vei. Kan bli en digg helg kjenner jeg:) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.