Gå til innhold

Mikky'en: "prosjekt" Audi "200" 2,2T

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Er du inni bilen eller utenpå inni hjulbuen? For fant nemlig ikke noe fjørtopp inni bilen... Kun de 3 skruene i hjulbuen utenfra.

 

Fortsatt ingenting inni bilen, men kun 3 sdkruer i toppen av fjørbeinet i hjulbuen...:hellothere: :klovn:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla. Se her var godbilen kommet på nett:) Fin bil du har skaffet deg! Litt rust var det jo, men egentlig ikke så veldig masse. Fikser det:) Må få på de senkefjørene ja, så slipper jeg å se opp på deg hele tiden:D

 

Mvh VA.

 

jajaja:P hehe... Takker for det du;) LITT rust?? haha, er nok en del som må fikses der ja:P Må nesten få på noen fjører etterhvert ja:P Men er nå bra at det er ihvertfall 1 som ser opp til meg da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja:P hehe... Takker for det du;) LITT rust?? haha' date=' er nok en del som må fikses der ja:P Må nesten få på noen fjører etterhvert ja:P Men er nå bra at det er ihvertfall 1 som ser opp til meg da:D[/quote']

 

hehehe, sant så sant...

Men uansett, de skruene i hjulbuen får du bare fyre løs med rustløser og varme de en god del, så pleier de som regel og komme:)

- 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo

- 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet greit:P Men fikk aldri på nye fjører... Mye tull å greier underveis... Når jeg endelig hadde fått av fjørbeinet, skulle jo selfølgelig ikke fjørtoppen komme av! Så da var det bare å hive det på igjen sånn som det var og vente på en annen løsning... Se om jeg får lånt en bukk på verksted en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet greit:P Men fikk aldri på nye fjører... Mye tull å greier underveis... Når jeg endelig hadde fått av fjørbeinet' date=' skulle jo selfølgelig ikke fjørtoppen komme av! Så da var det bare å hive det på igjen sånn som det var og vente på en annen løsning... Se om jeg får lånt en bukk på verksted en gang i tiden...[/quote']

 

 

hehe, skal alltid være noe dritt.. :angry:

Får håpe det går bedre med bukk osv da :)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk du ikke av? For å få av toppmutteren er muttertrekker egentlig eneste mulighet.

 

Funker fett å bruke skrustikke og:)

 

må halde ijgen me nåke , er umbrko torx eller pipe, som du held ijgen støtttemperen medan du løyser store mutteren

 

Må nok holde igjen med en 10mm fastnøkkel desverre... Ikke noe umbrako eller noe lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med det foreløpig... skal på VACN treff nede i byn nå etterpå' date=' så blir sikkert litt bilder da;) Slenger ut seinere;)[/quote']

 

Okei :D

Der sku jeg vært med coupe'n :) hehe.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår