Gå til innhold

anbhovl

Bruker
  • Innholdsteller

    267
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om anbhovl

  • Bursdag 06/11/1990

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Skru
  • Modell (eks S4)
    S4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    Bilmekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2,2 Turbo
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    MTM Chip

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

anbhovl's Achievements

  1. Heisann:) Jeg kan nesten garantere at Luftmengdemåleren deres er defekt=) Ta av LMM og se inni om trådene er hel=) Lykke til!
  2. jaja folkens... Nå har bilen stått litt over en uke, og ledningsnett og hjerne fra A200 er montert inn. Bilen startet i går:) blir nå montert IC før den kommer på veien igjen.. Bilder kommer;) Hvis noen har noen Brock B1 felger til salgs er det bare å sende PM:)
  3. Heisann. Som Mikkel skriver over her, så lønner det seg nok å få fatt i en orginal turbomotor. For eks 1B-2B osv.. Har sett de motorene til rundt 5-6 lapper. Så kommer jo IC, trykkrør div slanger osv osv i tillegg. Har ingen tall på hvor mye jeg måtte ut med før den startet å gikk, men er hvertfall under 10.000kr. klarer å ta ut den gamle og få i den nye motoren på 1 dag. Men er alltid noe som må tilpasses osv, så må vel regne litt ekstra tid på det:) Lykke til:)
  4. Litt bilder etter en lett polering for hånd: Polert med Autoglym Supreme Polish: Også var det motorrommet da. Veldig rotete her foreløpig.
  5. anbhovl

    clutch bytte?

    haha:D Jeg tipper knekt trykkplate! Hadde det ikke vært noe igjen av lamellen din hadde du fått den i gir, men ingen ting hadde skjedd om du hadde sluppet clutchpedalen:)
  6. Her er ett bilde til. Veldig rotete oppi her. Men skal ordnes på:)
  7. God kveld:) Da var bilen på veien igjen, med ny motor:D Kommer bilder i morgen:) Til dere som lurer på å bytte til turbomotor i disse bilene, ikke stuss:D det går noe verre:P Natta
  8. Hvor mye betalte du for disse?:)
  9. Heisann:) Har ett litt dårlig bilde av hvor jeg kommer til å plassere intercooleren. Har ikke tatt bilde av motorrom etter alt kom på plass, men kan gjøre det i morgen og legge ut:) Prøvemontering:
  10. Motoren skjærte seg.. hadde kjørt med rådebank en god stund. og etter litt høyt turtall ville den ikke mer. Skulle ha ny motor uansett, så var ikke så ille..
  11. Da var det vel på tide å legge ut litt bilder og litt info: Her har vi gamle motoren, bildene taler for seg selv... Motoren som skal inn:) Hvor skal vi ha denne da.. hm ai ai K26 snurre: Nemmen:D 3" fra midten foreløpig Sånn skal en overgang se ut:D 3" rørdeler og ett mindre trykkrør 5 meter 50 kvadrat til batteri i bagasje:) Kan også legge ved at bilen har startet, men gikk ikke skikkelig. Får nå se hvordan det blir med Sprutet fra 200'en.
  12. Heisann... du må gi en lyd hvis du finnet ut hva som er årsaken... har omtrent samme problem selv serru:(
  13. Heisann:) Er det noen her inne som vet om det er felles tenning/bensin styreenhet på 1989 Audi 200 10VT med 1B motor? Evt hvor denne tenningsenheten sitter? Takker for svar:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår