Gå til innhold

Mikky'en: "prosjekt" Audi "200" 2,2T

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Det var de refleksene det ja:P Hadde helt glemt de... Hvor kan jeg få tak i hvite?

 

De er hvite orginalt, i USA er de oransje.. De får du tak i brukt på ebay feks. Eller på en delebil om du er altfor heldig. De lages ikke lengre og er relativt vanskelige å få tak i.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er hvite orginalt, i USA er de oransje.. De får du tak i brukt på ebay feks. Eller på en delebil om du er altfor heldig. De lages ikke lengre og er relativt vanskelige å få tak i.

 

aaahh, ja leste inne på VACN at det er lettere å få kjøpt heroin av politiet enn å få tak i nye:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og grattis med en Type44 Audi. Dem e bare najjs!! ;)

 

Men, står det i papirene dine at bilen godkjent ombygd til en 1990 modell Audi 200..??

 

I så fall, få tak i en 20v motor å ledningsnett. Den er jo allerede godkjent som 200 20v. ;)

 

1990 modell 200 er KUN levert med 20v turbo femmer. :D

 

Kjørte meg en tur ned til Tyskland i sommer å henta meg 5stk. org. reflexplater til hovedlysa. 2 helt nye og 3 brukte. Han hadde en til, men den var det sprekk i.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og grattis med en Type44 Audi. Dem e bare najjs!! ;)

 

Men, står det i papirene dine at bilen godkjent ombygd til en 1990 modell Audi 200..??

 

I så fall, få tak i en 20v motor å ledningsnett. Den er jo allerede godkjent som 200 20v. ;)

 

1990 modell 200 er KUN levert med 20v turbo femmer. :D

 

Kjørte meg en tur ned til Tyskland i sommer å henta meg 5stk. org. reflexplater til hovedlysa. 2 helt nye og 3 brukte. Han hadde en til, men den var det sprekk i.

 

 

Håper ikke du kjørte til tyskland for 5 reflekser :p

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du kjørte til tyskland for 5 reflekser :p

 

joda, 3000km EN VEI i fra Tromsø til Dortmund. Gjøken ville ikke sende, så da tok jeg meg en liten kjøretur! Skal også nevnes i samme åndedrag, jeg kjørte motorsykkel attpåtil!! :deng :adolf: :scooter:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen som har liggende slangen som går fra IC til innsug er jeg veldig interessert! 1B motor

 

Org. delenr.: 034 145 720

Hør med Møller hva den koster. ;)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår