Gå til innhold

Kjøpt meg Passat 35i

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som sakt, så har jeg kjøpt meg ett passatvrak som er frontskadet + en komplett front, som jeg skal plukke deler av til bilen min, men det jeg vet jeg ikke trenger er nå grillen... hehe skal ha på styling... men kan jo si ifra når jeg får begynt og montere etc, så ser vi hva som er igjen..?? jeg ga 4k for hele fronten - det var m specialprice... vist du hører m noen huggere så må du betale 5000+mva.. jeg har sjekket litt..

 

ring hedmark bilopphuggeri... (ellerno)

 

hva var ødelagt på din da??

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

som sakt, så har jeg kjøpt meg ett passatvrak som er frontskadet + en komplett front, som jeg skal plukke deler av til bilen min, men det jeg vet jeg ikke trenger er nå grillen... hehe skal ha på styling... men kan jo si ifra når jeg får begynt og montere etc, så ser vi hva som er igjen..?? jeg ga 4k for hele fronten - det var m specialprice... vist du hører m noen huggere så må du betale 5000+mva.. jeg har sjekket litt..

 

ring hedmark bilopphuggeri... (ellerno)

 

hva var ødelagt på din da??

 

Hei.

fram fangern, litt inner fram fanger metall lista.. og den metall seksjoen som fram lyktene skal sitte i.

 

hva vil fronten si som du kjøpte? fanger,lykter,grill osv

?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hody ho folkens.

 

Nå er helga over.. uhh

 

i helga begynte jeg med bilen.. den var foresten på taksering uka som var .. 11770 ca mener jeg summen var.. men så sjekka jeg del prisene og da var det BRUKTE deler for får jo ikke no ny lykt til 500 og støt fanger til 1000 smackers... irritertende.. men men samme er det.. syns 11 smackers virka mye for skadene.. men var jo oppreting og lakkering osv..

 

kjøpte glass fiber sparklel på fredag og har sparkla grillen, dekka til fra bak og sparkla og lakka foran.. ble ganske bra.. ska ta ltit nøyere senere.

 

limte festene på fram lykta med karroseri lim sitt som faen,, har ikke juster den enda så får se hvordan det går .

retta opp at karosseriet bak fangern, og festene fra fangern til karosseriet, limte fast plast festet på fangern med karroseri lim og det funka jo det.. men det ble mye av og på med fangern for vi ikke ikke skinnene til og passe helt så til slutt rauk festet.. men men bilen står hjemme, ser i alle fall en god del bedre ut en før.

 

et lite "problem" har dukka opp.. sku jo ta bort slangen til fangern tenkte jeg til spyle væska og så at det var 2 pumper på dunken 1 til ruta og 1 til lykta.. skjærte den av for fikk den ikke av og tetta den igjen.. kobla ut pumpa til denne slangen men nei da tru du ikke faen skapen drypp.. jeg måtte stå undero g prøve og tette detta så lukta spylevæska og hadde det over hele meg.. inkludert huggu.. hehe i helga ska e ta ut dunken og fixe det.

 

litt ypp på å "lakke" flere dunker i motor rommet prøve og få det littt pent.

 

sjekket pris på fanger foresten.. ny fanger foran komplett 2800 (uten om de skinnene jeg trenger ca 500 mere da..)

ca pris både på veng og NBS

 

ringt på en del høggeri men fant ikke no spesielt untatt en fanger til 450 med de festene (Skinnene) ikke strøken men tru den var bra.. ska få finni ut av tilstand i morra.. gjør jo ikke så mye om den ikke er HELT strøken ska jo lakkes uansett.

 

rs fanger sjekka jeg også.. MEN på nbs hadde de bare sånne med blink lys i fangern og det vil jeg ikke ha... og sku e ha uten det ble det 3600 og da var det sån plast sak som sku limes oppå org fangern.. hørtes jall ut spør du meg.

 

nå er jeg ypp på 3 ting.. fanger, en plast dings til inner skjermen foran, og 1 grill til.. løsten på å prøve og sparkle en uten VW merke.. cleant..

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør som men.. kjøp deg en RS fanger ifra http://www.eagelsauto.no (de forhandler http://www.tuning.no) samme prisene som tuning har, bare at de holder til på lunner (hadeland). RS fangeren limes vistnok utenpå den org. svarte møkkafangeren - så hvordan den ser ut er jo hippsomhapp!!

 

jeg har da en stk grill du kan kjøpe, eller lyktekappe er vell mest riktig ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

gjør som men.. kjøp deg en RS fanger ifra http://www.eagelsauto.no (de forhandler http://www.tuning.no) samme prisene som tuning har, bare at de holder til på lunner (hadeland). RS fangeren limes vistnok utenpå den org. svarte møkkafangeren - så hvordan den ser ut er jo hippsomhapp!!

 

jeg har da en stk grill du kan kjøpe, eller lyktekappe er vell mest riktig ;)

 

hmm blir det no bra å lime på fanger da?

kom ikke inn på sia.. hva er pris og er det hull for sånne blink lys og spredre fra nyere passat (det vil jeg ikke ha)

 

vært tøft med orginal fanger med netting i også da. hva ska du ha for grillen da?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.eaglesauto.no

http://www.tuning.no/

 

den fangeren jeg skal kjøpe er "rein RS" liksom.. ikke spredere eller noe annet som kan ligne på en 3golf i fronten :P er en annen her på brandbu som har sånn fanger, og det ble faktsik bra... var vist ikke og få "komplett" fanger liksom...

 

http://www.tuning.no/BILDER_VW_PASSAT.htm er den fangeren som sitter på stasjonsvognen...

 

usikker på pris på grill... bud?

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

http://www.eaglesauto.no

http://www.tuning.no/

 

den fangeren jeg skal kjøpe er "rein RS" liksom.. ikke spredere eller noe annet som kan ligne på en 3golf i fronten :P er en annen her på brandbu som har sånn fanger, og det ble faktsik bra... var vist ikke og få "komplett" fanger liksom...

 

http://www.tuning.no/BILDER_VW_PASSAT.htm er den fangeren som sitter på stasjonsvognen...

 

usikker på pris på grill... bud?

 

fant ikke no rs fanger der jeg.. men den fronten han har hvor mye kosta den? var den limt på?

lik som den røde stasjons vogna på tuning.no?

sånn e kunne tenkt meg og ha..

 

nja... grill er den strøken da? 200 smackers da? er det lite?

brandbu ligg ikke det i nærheten av Gjøvik?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han i brandbu har den som er lik den røde på tuning... samme som jeg har tenkt meg - den må limes på org.fanger. jeg har pratet med tuning og de sa at det fungerte og satt fint... vist du går for den andre variante som finnes - med spredere og blinklys i fangeren så bruker den de org. festene... men jeg synes ikke noe spes om den sistnevnte fangeren. Brandbu er ikke langt unna gjøvik nei...bare kjøre mot oslo :P heh er så usikker på pris... men vil gjerne vente litt, så jeg vet om jeg får den stylingen jeg skal ha... fangeren er hel - men er hvit, så må jo lakkeres...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

han i brandbu har den som er lik den røde på tuning... samme som jeg har tenkt meg - den må limes på org.fanger. jeg har pratet med tuning og de sa at det fungerte og satt fint... vist du går for den andre variante som finnes - med spredere og blinklys i fangeren så bruker den de org. festene... men jeg synes ikke noe spes om den sistnevnte fangeren. Brandbu er ikke langt unna gjøvik nei...bare kjøre mot oslo :P heh er så usikker på pris... men vil gjerne vente litt, så jeg vet om jeg får den stylingen jeg skal ha... fangeren er hel - men er hvit, så må jo lakkeres...

 

var sånn fanger jeg ville ha ja.. fin den da :) 3600 ca på nbs.. syns det var en smule dyrt... glasfiber fangern kosta ca like mye.. hvordan blir det med passform da? bare og smelle på og lime?

må man kappe i orginal fangern ell?

 

jeg syns heller ikke den andre varianten med blinkres fra b4 er noe særlig ...

 

var grillen jeg mente altså fra bilen din.. ikke fangern.. ell klart jeg er kansje interessert i fangern også jeg.. kom med pris forslag på begge deler du.. har du noen bilder av delbilen din ell.. kansje jeg er interssert i andre deler også skal du se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driv å trade nå Vemund.. ;)

Hehe.. Har du funnet en fanger du vil kjøpe? Snakke vi original fanger og sparklet VW merke ?? :)

Pent Pent!! Men rått med RS fanger også.. Vet ikke helt hva du synes jeg..

Hvordan blir det med fangeren din da? Skal du kjøpe ny eller skal vi ta en ny runde med karosserilim? Hehe.. sitter som pokker det da! men vi skulle nok ha venta litt til!

 

 

Har du tenkt å gjøre noe innvendig på den etter hvert eller?

Synes du skal kjøpe skinnseter når det byr seg.. :) Selv om det er dyrt, er det verdt det.. Gjøre bilen din rå utvendig.. så kaster vi inn noen skinnseter når anledningen byr seg..

 

 

 

-Erik

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Du driv å trade nå Vemund.. ;)

Hehe.. Har du funnet en fanger du vil kjøpe? Snakke vi original fanger og sparklet VW merke ?? :)

Pent Pent!! Men rått med RS fanger også.. Vet ikke helt hva du synes jeg..

Hvordan blir det med fangeren din da? Skal du kjøpe ny eller skal vi ta en ny runde med karosserilim? Hehe.. sitter som pokker det da! men vi skulle nok ha venta litt til!

 

 

Har du tenkt å gjøre noe innvendig på den etter hvert eller?

Synes du skal kjøpe skinnseter når det byr seg.. :) Selv om det er dyrt, er det verdt det.. Gjøre bilen din rå utvendig.. så kaster vi inn noen skinnseter når anledningen byr seg..

 

 

 

-Erik

 

halla kamerat.

ypp på orginal fanger og grill uten merke.. som den i vw speed vi så i går.. men tøft med netting i fangern også da.. org fanger med netting altså.. hmm vi kan jo prøve litt på den ødelagte.

 

vi kan prøve og lime den ja, men hvis jeg får den fangern der for 450 kroner så er jo det med fester og alt og da blir jo det billigere en og kjøpe nye fester.. de koster 250 pr stk.. hmm vi får se..

 

rs fanger er tøft men ikke helt "cleant" usikker gitt..

 

skin seter er tøft det som vi prata om i går men DYRT!!! hvis "anledningen byr seg" ska e denge deg med den treningsforum.net skjorta di!! hehe

 

neira.. men vi må prøve og gå over med karasori lim på fangern til helga kansje?

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bare grillen jeg tenkte på også... slik det ser ut for øyeblikket skal jeg bruke den jeg har... hehe oss frontskadefolka ;) kjøpte vrak jeg vutt - så jeg har noe deler ifra den delefronten jeg kjøpte i tilleg..

 

den "lime" fronten vi snakker om skal passformen vistnok være bra på, org må kappes nederst, slik at ingen gammel morro er i veien for RS'n ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår